• Hoppaspåfler

Har du använt babyklister från Danmark?

ja jag undrar.. om du använt babyklister när du haft svårt att bli gravid och om det fungerade?

• Svar på tråden Har du använt babyklister från Danmark?
  • La Lola

Vad är det för nåt?

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Hoppaspåfler

Ett naturläkemedel som skall göra slemhinnan i livmodern mer mottaglig/bättre för ett befruktat ägg att fästa i. Bra om man fått upprepade mf.

Mvh H

• La Lola
    Hoppaspåfler skrev 2011-05-24 07:08:30 följande:
    Ett naturläkemedel som skall göra slemhinnan i livmodern mer mottaglig/bättre för ett befruktat ägg att fästa i. Bra om man fått upprepade mf.

Mvh H
    Fast det förutsätter ju att man vet att ens slemhinna är problemet för att det ska funka.
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Hoppaspåfler

Ja jo det är sant

• Poppy 2012

Hej tjejer!

Tack för alla varma välkomnanden! Det är alltid en varm stämning här inne. Det är så skönt. Glad

Jag har en fråga till er tjejer: Det är något som är fel och jag tror att det gäller själva fästningen. De vill aldrig fastna så att säga. Så nu inför nästa gång, som tur är lyckades de frysa ett embryo (Jippi!), tänkte jag använda Fructus femina comp och Albyl minor/Barn albyl. Är det någon som har testat Fructus femina comp? Tydligen ska det hjälpa slemmet i livmodern att fungera. Jag fungerar även på att ta Prednisilon.

• Hjärtefröjd
    Poppy 2012 skrev 2012-04-11 20:49:23 följande:

Hej tjejer!

Tack för alla varma välkomnanden! Det är alltid en varm stämning här inne. Det är så skönt. Glad

Jag har en fråga till er tjejer: Det är något som är fel och jag tror att det gäller själva fästningen. De vill aldrig fastna så att säga. Så nu inför nästa gång, som tur är lyckades de frysa ett embryo (Jippi!), tänkte jag använda Fructus femina comp och Albyl minor/Barn albyl. Är det någon som har testat Fructus femina comp? Tydligen ska det hjälpa slemmet i livmodern att fungera. Jag fungerar även på att ta Prednisilon.

Har testat Fructus femina comp + albylminor under flera IVF-försök. Tyvärr utan resultat. Vårt problen är också att enbryot inte fäster
Svar på tråden Har du använt babyklister från Danmark?