vad göra med en passiv man?
Jag vet inte vad jag ska göra, vi har hamnat i en hemsk och dålig spiral. Min man är så fruktansvärt passiv sexuellt att jag kan bli tokig! Jag har tänkt på detta mer eller mindre dagligen i över ett år och jag längtar mig tokig efter andra män som är annorlunda. Jag vill bli sedd sexuellt! Jag vill bli åtrådd!
Min man ligger mest blickstilla på rygg när jag smeker eller suger honom. Han försöker aldrig ta tag i mig eller ge särskilt mycket tillbaka. Jag vill ju det... ibland har jag bett honom göra det men han svarar då "men det är ju så mysigt" dvs. att jag gör det skönt för honom. Vad f-n... jag vill inte att sex alltid bara ska vara mysigt, jag vill ha det hett, svettigt och vilt. Det kommer jag aldrig att få med min man. Han är oförmögen till den sortens sex. Han stönar knappt, han visar ingenting särskilt rent njutningsmässigt och han säger aldrig till innan han kommer utan plötsligt så är det bara över. Jahapp, liksom...
Nu har det gått så långt att jag börjar få svårt att känna lust och jag drar mig för att ha sex med honom. Det känns bara tomt efteråt, jag klarar inte av det längre. Så fort jag blivit upphetsad är det över. Jag blir galet frustrerad av den här situationen och jag vet inte hur vi ska ta oss ur det. Han går mest omkring och tittar avvaktande på mig hemma. Han förstår att jag är missnöjd men han tar inte initiativ till att lösa något som rör känslor eller sex. Det är alltid jag som ska försöka lösa allting som rör vår relation och det driver mig till vansinne. Om jag inte säger något om hur jag känner, så gör inte han det heller.
Det största problemet är att han tycker att vi har det bra. Jag är boven i dramat här.
Är det någon som har något klokt att säga?