navelsmycke!!!!
någon som vet en bra hemsida där man kan köpa navelpiercingsmycke sånna man har när man e gravid. har hittat ett och det var skit fult hahah!
någon som vet en bra hemsida där man kan köpa navelpiercingsmycke sånna man har när man e gravid. har hittat ett och det var skit fult hahah!
Inte för att vara sån, men du kan väl lika gärna ta ut den? Det är stor chans att det spricker upp annars även om du har ett ''gravid smycke'' för det där är bara skit :p. Väljer du att behålla ditt barn så är väl inte det viktigaste att du ska ha en snygg navelpiercing eller? :p Jag tog bort min för länge sen och jag ångrar det inte en sekund, har inte ens tanken i huvet om att jag inte borde ha gjort det :p
Jag hade ring i hela graviditeten och när det spände på för mycket tog jag ut den tills efter förlossningen. Hålet var inte ens i närheten av läkt, så det var bara att sätta i ett smycke igen.
Jag hade i mitt vanliga till 3 veckor innan BF tog inte ut den för att det spände utan för att jag gick in i saker med magen och då slet i smycket =)
Sen satte jag in de direkt efter =)
Skulle aldrig ta ut smycket för alltid =)
Hur länge har du haft navelpiercingen? har du haft den en lång tid så lär den inte läka ihop på länge. Har haft min i 6år. tog ut den för 2veckor sedan och hålet är kvar, det har inte vuxit igen något. funderade på navelsmycken för gravida men jag tyckte det var onödigt med en lång klumpig stav. när hålet ändå inte kommer växa igen.
Har oxå funderat på sånt smycke, men frågan är om det verkligen funkar. Har du pratat med någon piercare? Någon nämde ring i navlen och det borde väl funka likadant om man inte hittar gravidsmycke?
eve94 vad menar du med behålla ditt barn?
har haft min i snart två år och har inte tagit ur den något, så vet inte om den drar i hop sig något. men ändå måste väl ett gravsmycke funka bättre än ett vanligt då de är böjda åt olika håll? gravsmycket böjer sig väl efter magen??
ska prata med en piercare men det är inte så akut än. men vart hittar man gravsmycken?
ärren blir ju så jävla fula om man tar ur dem och det vill jag inte ha, hade ful navel redan innan df jag tog den haha:S
Fråga din piercare om hen inte kan plocka in gravsmycken till dig? Du kan ju öppna upp hål efteråt iaf din piercing växer ihop.