• Anonym (Orolig)

    Grinden åkte upp ich ingen reagerade!

    Igår när jag hämtade var spärren till grinden skev, jag fick ta i för kung och fosterland för att få upp grinden. När jag öppnat den gick den inte att stänga igen. Till saken hörde att det var många barn precis vid grinden som lekte och det blåste massor ute. Jag sa såklart till och en fröken gick till grinden. När jag kom tillbaka innifrån med min dotter står grinden på vid gavel, DEN HAR BLÅST UPP! och ingen reagerar!!!!!


     


    Som tur var är inga barn kvar vid grinden men herregud ingen har sett!!!!! Har knappt kunnat sova i natt, känns inte tryggt att lämna min dotter där längre Vet inte vad jag ska göra, vill inte va den tjatiga mamman. Funderar på att maila rektorn anonymt? Händer detta ofta? Och säg inte personalbrist för då blir jag förbannad!

  • Svar på tråden Grinden åkte upp ich ingen reagerade!
  • Förskolepedagogen

    Hej!
    Hur vet du att grinden blåste upp?
    Kanske var det en förälder som inte stängde efter sig. Det är ett problem som vi brottas med. Föräldrar som bara ska... och så är grinden öppen. Prata med pedagogerna om din oro. Se till att de anmäler grinden som trasig och sätter på ex ett cykel lås så länge.
    Grindar är knasiga och går ofta sönder. Det är läskigt och oroande.

    Bra att du tar ditt ansvar men att vara anonym löser inga problem
    Mvh Inger

  • Anonym (Orolig)

    Jag stod ju och såg på alltihopa. Jag fick ju stanna kvar och hålla grinden tills den kunde fixas. Hade jag inte stått där hade det varit öppen i flera minuter utan tillsyn av barnen

  • Förskolepedagogen

    Hej!


    Nu har det gått en tid. Har du pratat med rektorn eller pedagogerna?


    Mvh Inger

Svar på tråden Grinden åkte upp ich ingen reagerade!