• mallu82

Tjejnamn! Please! Mila eller Lilly eller...

Behöver hjälp! Har BF 29/5 och behöver hjälp med fina, korta lite tuffa tjejnamn, inte allföt vanliga men inte helknasiga heller ;) Storasyster heter Stella och Sambon gillar Lilly medans jag gillar Mila....
    Vilken tycker ni e finast och som passar med Stella, Lilly, Mila eller nåt helt annat! ?

• Svar på tråden Tjejnamn! Please! Mila eller Lilly eller...
  • bumbi 84

jag har tre töser som heter nova, Luna ,Mila

Så jag måste säga Mila

Nova ♥070227♥ Luna ♥090107♥ Mila ♥100724♥
  • nelli08

Tycker Stella & Lilly va fint.

Annars.. Stella & Nikki

• LinnéaLi

Båda passar med Stella! Men om jag ska välja så Mila! Lilly är vanligare så det känns lite trist!

• lopplina
    mallu82 skrev 2011-05-25 10:35:00 följande:
    Behöver hjälp! Har BF 29/5 och behöver hjälp med fina, korta lite tuffa tjejnamn, inte allföt vanliga men inte helknasiga heller ;) Storasyster heter Stella och Sambon gillar Lilly medans jag gillar Mila....
    Vilken tycker ni e finast och som passar med Stella, Lilly, Mila eller nåt helt annat! ?
    Milly? Är ju lite av båda Tungan ute
  • mallu82
    bumbi 84 skrev 2011-05-25 10:45:41 följande:

jag har tre töser som heter nova, Luna ,Mila

Så jag måste säga Mila

Vilka fina namn =) Nova betyder väl stjärna och Luna måne? Stella betyder också stjärna :)
  • mallu82
    nelli08 skrev 2011-05-25 11:57:25 följande:
    Tycker Stella & Lilly va fint.

Annars.. Stella & Nikki
    Jo, Nikki är lite småtufft :)
  • mallu82
    LinnéaLi skrev 2011-05-25 13:57:39 följande:
    Båda passar med Stella! Men om jag ska välja så Mila! Lilly är vanligare så det känns lite
    lopplina skrev 2011-05-25 15:47:03 följande:
    Milly? Är ju lite av båda Tungan ute
    hmm...Jo det var sött :)
  • mallu82
    LinnéaLi skrev 2011-05-25 13:57:39 följande:
    Båda passar med Stella! Men om jag ska välja så Mila! Lilly är vanligare så det känns lite trist!
    Jo, och tycker att Mila är lite små tufft som Stella, och Lilly är lite sötare, men sambon gillar Lilly........måste försöka övertala honom ;)
Svar på tråden Tjejnamn! Please! Mila eller Lilly eller...