Ni som använder Willys egna blöjor
Ni som använder Willys egna blöjor, eller ICA´s egna, är dom bra? eller läcker dom?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-25 13:47
vad tycker ni om deras "byxblöjor"(UP&GO)?
Ni som använder Willys egna blöjor, eller ICA´s egna, är dom bra? eller läcker dom?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-25 13:47
vad tycker ni om deras "byxblöjor"(UP&GO)?
Jag tycker att Willys är kanonbra till min 14 månaders. Började använda dem för 4-5 månader sen.
Öppna blöjorna var väl helt OK, men byxorna var bara skitkassa tycker jag.
ICAs blöjor fungerar och har alltid funkat bäst åt våra, läcker aldrig! Har haft problem med de andra. Willys kommer på andra plats för mig. Libero och Pampers har läckt som såll.
Jag köper alltid ICAs numer!
Använder willys egna.. dem är jättebra!
Användt dem läänge!:)
Willys är kanonbra tycker jag. Även Lidls funkar bra. De är rätt likvärdiga.
Jag har den norska motsvarigheten till Willys och dom är toppen!
Utsedda till bästa blöjan i Norge
Vi använder Willys byxblöjor till vår tvååring och tycker de funkar jättebra!
Kör Willys till vår son och de funkar minst lika bra som pampers mfl.
Att de sen kostar en bråkdel är ju ingen nackdel..
Jag tycker ICAs blöjor läcker jättemycket.
Funkade bra när han var jätteliten, alltså nummer 1 och 2, men nu funkar dom inte alls.
Willys har jag bara testat nu och samma där, håller inte tätt, Libero och pampers inga problem!
jag har också varit inne på att köpa willys blöjor men har inte vågat, någon som vet vad ett paket kostar? min dotter väger ca 7500g.
Har för mig ca 80-90kr för ett paket på Willys.
Vår son väger mellan 8-9kg och min erfarenhet är att läcker det så läcker det och det känns oberoende av blöjmärke. Visst läckage verkar mer vara beroende på fel storlek på blöjan i sig=dålig passform.
Om ni har möjlighet så kan ni ju åka över till Norge och handla "first price" blöjor där.
Kostar ca 30-35kr paketet :)
Det är alltså samma som Willys blöjor.