Vad händer i huvudet? Hjärntumör??? Är så ledsen och rädd. :'(
Kanske överreagerar och är nojjig, men börjar bli riktigt rädd nu.
För cirka ett år sen började jag få konstig huvudvärk, i tinningarna. Ibland högg det till, som att få en bult inskjuten. Mest (eller kanske bara) på vänster sida.
Av doktorn fick jag rådet att inte gå upp så tidigt varje morgon så jag började jobba sena pass. Hjälpte inte. Vid tredje doktorn fick jag lugnande tabletter, han sa att det kanske berodde på min kommande flytt och stress. Och de tabletterna hjälpte.
Men nu har huvudvärken kommit tillbaka.
Håret har helt plötsligt delat upp sig i en bena bak på huvudet, nästan på hjässan. Hallå??? Har känt efter och det känns som det är en avlång knöl precis under.
Tycker att jag läser en sak, och säger något helt annat. Men det kanske bara är inbildning, eller det faktum att vi är jätteslöa på jobbet då luftkondis inte fungerar och det är 30 grader.
Pappa opererade bort en godartad tumör för några år sen... Ärftligt? De sa att han förmodligen haft den där hela livet och plötsligt när han var 50+ började den växa.
En annan sak är vredesutbrotten. Jag blir vansinnigt arg på min partner, men nu har jag börjat släppa lös på jobbet också. Varje gång jag slår i tårna, tappar något, mobilen inte funkar på två röda etc etc, så blir jag helt vansinnig.
Kan bero på p-staven jag satt in för några veckor sedan, en å andra sidan så har jag haft en precis likadan i flera år.
Har epilepsi sen innan. Vi vet inte varför jag fick det, det kan ju hända vem som helst. Har aldrig några anfall, tar väldigt lite medicin, har körkort. Märker aldrig något av epilepsin.
Kan epilepsin bero på att jag har "något" ont i hjärnan???
Är så himla rädd nu. Är bara 27 år, lyckligt gift, ska flytta tillbaka hem till Sverige och börja mitt normala riktiga liv med utbildning, hem, jobb.