Utnyttja medicin för att gå ner i vikt
Jag lever med en enorm smärta och har nu testat tradolan retard.
Får ordentliga biverkningar så som trötthet, yrsel, illamående, aptitlöshet mm.
När jag äter tabeltterna känner jag knappt av nån hunger först när jag verkligen är vrålhungrig.
I början tänkte jag inte så mycket på det. Var mest illamående och mådde dåligt och då undviker man så klart att äta och sov då istället.
Men sedan märkte jag att jag kanske gått ner i vikt och ställde mig på vågen -4,5kg.
Efter det vill jag inte sluta med tabletterna. Mår inte så bra av de, mer än att de tar bort nästan alla smärta. Menjag mår hemskt illamående och har ingen aptit. allt växer i munnen.
Har börjat väga mig varje dag och hoppas då att jag gått ner ännu mer. Mår bra att äntligen ha gått ner en del i vikt. Vill gärna gå ner typ 4-5kg till.
samtidigt får jag känslor som att detta kanske kan utvecklas till konstigt ätbeteende. Min mor har anorexia. Men samtidigt är det ju enbart tabletterna som gör att jag kan gå ner i vikt. Annars proppar jag i mig mat och är ofta hungrig igen kort tid efter att jag ätit. Har pcos så det påverkar en hel del.
är 159cm och väger nu 54,6-54,7. vågen stod och vägde mellan de. Igår stod den på 54,8 och för 8dagr sedan 55,5. Det är väl inte så farligt?
Tror att jag har tunn benstomme, för jag har sett bäst ut och mått bäst när jag vägt kring 50kg. Nu har jag fortfarande lite mage kvar och typ kring bhbandet, så att det liksom blir valkar där.
Viktnedgång borde även vara bra för min kropp och smärta, då det blir mindre belastning för kroppen.
Är bara orolig att jag ska bli som min mor, även om jag aldrig skulle kunna svälta mig själv. Nu är jag ju inte hungrig pga tabletterna.