Anonym skrev 2011-05-27 07:26:38 följande:
jag väntar 3an, är 26 och har en 8åring och en 2 åring. jag är inte det minsta nervös utan hoppas att man löser allt=) när ska du ha?
Då är du två år yngre än mig. Min äldsta är lite mer än 3 år idag (närmare 4 OM bebisen kommer) och den yngsta kommer vara 16-17 månader har en förmåga att få 1-1,5 vecka tidigare. I början av 2012 om det kommer någon bebis. Vi ska prata med vår kurator på måndag och då ska vi fatta beslutet.
Lajkie skrev 2011-05-27 07:36:40 följande:
Jag fick min trea när första var 3,5 år.
Det var stor skillnad på 2 och 3 tyckte jag. Dels har man två händer/armar (passar två barn hehe).
Nu är lillebror ett år och allt är under kontroll, men det har varit jobbigt faktiskt.
Iochförsig så råkade min sambo ut för en olycka när lillebror var 4 mån så jag har varit mkt ensammen med alla tre.
Vilket fall som helst så är det helt underbart, oavsett det jobbiga, att ha 3 barn. Min lilla flock av kärlek

Skulle lätt vilja ha en till nu, men fogarna säger ifrån!
Tusen tack att du berättar hur du har upplevt det. Gör att man har en del att fundera över. Det som gör att vi även funderar var att lillebror hade sån jobbig kolik så vi är lite orolig för det.
Lajkie skrev 2011-05-27 07:37:38 följande:
Det är ca 22 mån mellan nr 1 och 2. Och ca 17 mån mellan 2 och 3.
Då är det ungefär som vi kommer ha då med andra ord om nr 3 får komma till världen.
Hoppas att min man får lite tid att tänka i helgen, så vi kommer fram till något. Han har åkt iväg på minisemester.