• Anonym

Är avsugningar skönare än sex? Problem!

Hej!

Jag och min sambo hade ofta sex förut. Sen började vi mer och mer med avsugningar. Blev riktigt bra på det och älskar att använda båda händerna och massor med glidmedel. Det är riktigt trevligt men det uppstod ett problem. Det känns som han hellre tar avsugningar än har sex! Han liksom kastar sig på rygg och armarna under huvudet och ser nöjd ut. Inget förspel liksom. Sen kommer han i min mun och ber om ursäkt att han inte avbröt och hade sex eftersom detta inte ger mig något. Det är väl ok ibland, riktigt najs så. Men varje gång?!?!

Vad hände?!

Är avsugningar skönare?

Blir penisen "avtrubbad" efter allt glidmedel, ryck, sug och dragande så den inte får ut lika mycket av vanliga dopp? Alltså att han inte känner lika mycket efter en halvvåldsam avsugning?

• Svar på tråden Är avsugningar skönare än sex? Problem!
  • Anonym

Är visserligen tjej men svarar för min man. Han älskar att bli avsugen men närkontakten och känslan i ett vanligt samlag slår det ändå tycker han.

• Anonym

Så var mitt ex också, så jävla tråkigt! Nån gång ibland är det ju trevligt men det slutade nästan med att vi aldrig hade sex. Jag fick leka med mig själv medans jag gav honom. Nevermore säger jag.

• Anonym (frustrerad)
    Anonym skrev 2011-05-26 13:38:14 följande:
    Hej!

Jag och min sambo hade ofta sex förut. Sen började vi mer och mer med avsugningar. Blev riktigt bra på det och älskar att använda båda händerna och massor med glidmedel. Det är riktigt trevligt men det uppstod ett problem. Det känns som han hellre tar avsugningar än har sex! Han liksom kastar sig på rygg och armarna under huvudet och ser nöjd ut. Inget förspel liksom. Sen kommer han i min mun och ber om ursäkt att han inte avbröt och hade sex eftersom detta inte ger mig något. Det är väl ok ibland, riktigt najs så. Men varje gång?!?!

Vad hände?!

Är avsugningar skönare?

Blir penisen "avtrubbad" efter allt glidmedel, ryck, sug och dragande så den inte får ut lika mycket av vanliga dopp? Alltså att han inte känner lika mycket efter en halvvåldsam avsugning?
    Det kunde ha varit min man. Tyvärr så innebär detta att din man har blivit lat och bekväm! Han vill bli uppassad med njutning och glömmer bort dig.

Prata med honom innan det går längre. Det borde jag själv ha gjort för länge, länge sedan.
  • Anonym

åh.....fan!

Ett annat problem här är att han inte ens vill att jag tar på mig själv, det får honom att känna att han inte duger/räcker till.

Hur gör man nu? gillar ju att suga men vill också älska. Om jag tar upp detta blir han stött och kommer inte låta mig få suga mer.

• Anonym (man)

Jag är man och tycker avsugningar kan vara trevligt någon gång ibland, men jag skulle aldrig byta det mot regelrätt sex!

Får jag välja så får det hellre vara en svettig och flåsig stund tillsammans där båda för det skönt.

• Anonym
    Anonym skrev 2011-05-26 13:46:21 följande:
    åh.....fan!

Ett annat problem här är att han inte ens vill att jag tar på mig själv, det får honom att känna att han inte duger/räcker till.

Hur gör man nu? gillar ju att suga men vill också älska. Om jag tar upp detta blir han stött och kommer inte låta mig få suga mer.
    Det låter som att han är väldigt egoistisk. Prata med honom och sugstrejka ett tag så kommer han nog på andra tankar!
  • larssa

Varför "av"-sugning ? Varför inte använda munnarna till att göra det skönt...jag gillar sug (o även att slicka)  men då som en del av förspelet.
    Klart att man gillar att bli avsugen ibland men det får inte bli det primära. Skönast är ju att tillsammans bli kåta och vara nära varandra.
    En avsugning kan, i mina ögon, aldrig ersätta ett hett, vått och varmt samlag.

• Lollo36
    åh.....fan!

Men vad i h*****e, någon måtta får det väl ändå vara? Det är klart att han inte duger/räcker till om han bara ligger på rygg med händerna under huvudet. Det är dags att fostra karlsloken! Sug bara upp honom så han står och lägg dig på rygg själv sen och "tvinga" honom att ta över därifrån .
    When women go wrong, men go right after them. (Mae West)
  • Anonym

det låter som om han blivit lat.

• Anonym (p)
    åh.....fan!

men hallå vad är detta för kille ? latt och alldeles för bortskämd !!
    först, att kvinnan tar på sig själv, det är ju bara otroligt upphetsande !
    sen, märker du inte när det är på väg att gå för honom ? ... när du har sugit några minuter,
    sätt dig ( rid ) honom bara ... har min fru gjort någon gång ... otroligt uppskattat *flin*

fram till han lär sig ..... sluta sug elle rsug inte till han kommer !!
Svar på tråden Är avsugningar skönare än sex? Problem!