Rymlig Sittvagn med liggläge??? hjälp!!!!
Min 5 månadersson har vuxit ur vår Brio duo liggvagn och så även sittdelen.
Vilken rymliga sittvagn med bra liggläge som inte är frammåtvänd skulle ni rekommendera?
Min 5 månadersson har vuxit ur vår Brio duo liggvagn och så även sittdelen.
Vilken rymliga sittvagn med bra liggläge som inte är frammåtvänd skulle ni rekommendera?
Jag har ingen bra koll på hur rymlig den är, stor är den i alla fall, men vi är väldigt nöjda med vår Brio Nova.
Visserligen inte framåtvänd...(om du skulle ångra dig), men Emmaljunga Scooter är en rymlig vagn med nästan fullt liggläge...
Vi har haft den till Julia sen hon var 6 mån och den är fortfarande kanon...och rymlig, även med en fäll och overall...
Julias mamma:
E den alltså inte frammåtvänd? för det är det jag vill ha.. alltså kunna se honom när vi går...
jag lär mig aldrig att INTE använda ordet INTE för att undvika missförstånd hehe
Pannkaka:
Har brio nova lufthjul?
Oj..men menar att den är framåtvänd :-S
Nova har lufthjul!
Hur är den för liten på för sätt? Är han för lång eller..
Jag har en nova till min stoora tjej, 7 mån 10,5kg och 75cm och det funkar bra!
han är för lång för liggdelen och sittdelen är för liten att ha åkpåse och /eller fäll plus barn.... han är 70cm och väger nästan 9 kg
Vi har en Brio nova och tycker den är bra och ganska rymlig.
Isak sitter bra i den. Han är 1 år, 13 kilo och 83 cm lång.
Det är absolut inte något problem med sittutrymmet, det som börjar kännas trångt är att han börjar bli ganska lång för den i själva ryggstödet, men inte några som helst problem just nu.
Vi funderar dock på att byta ut den mot en EL scooter, men mest för att vi är sugna på en ny vagn.
På vilket sätt är vagnen ni har för liten nu? Låter lite konstigt, det brukar ju vara ganska bra med utrymme i dom....
vi har en brio duo
tack flör alla svar!!!
är novan frammåtvänd?