Hjäääälp!
Hej allesamman!
Jag har ett stort problem! Innan jag börjar vill jag poängtera en sak; Jag har ABSOLUT inget emot personer som dras till personer av samma kön- och ser absolut inte något problem i om jag själv skulle visa mig ha denna "läggning" eller hur man nu kallar det.
Nu till mitt dilemma;
Jag är en tjej i 30-års åldern. Jag lever med mitt livs kärlek sedan några år, en man. Jag har alltid bara dragits till män och har, trots vissa intima stunder med tjejer, aldrig varit attraherad av en tjej.
Förrän nu...
Jag har blivit tänd på min träningsinstruktör! Jag är inte måttligt tänd, utan rent ut sagt dyngkåt på henne! Jag kan absolut tänka mig att gå all the way in the sack med denna tjej och fantiserar om det nästan dagligen! Jag tittar på foton på henne på facebook och kommer på mig själv med att kolla in henne på träningen.
Problemet för mig är nu att reda ut vad detta står för... Är det själva grejen att hon står där svettig med världens utstrålning och rör sig i väldigt erotiska och sexiga rörelser (hon är Zumba-instruktör med höftrullningar, juckanden och massa rump-skakande). Eller är jag helt enkelt plötsligt bisexuell!?
Jag vill ju inte tända så mycket på någon annan än han jag lever med! Jag känner mig otrogen och tycker inte om känslan av att fantisera om någon annan.
Jag har berättat om detta för min man. Dock är han, liksom flera andra män, ganska tänd på tanken att jag kan tänka mig att ha sex med en tjej...
Vad är detta???!!!