Han smyger och smusslar
För 1 vecka sen så var det 1 tjej som skrev till mig sa att min make stöter på henne ute på facebook.Han skriver meddelanden och frågar henne olika saker och frågade om han fick umgås med 2 galna tjejer.Varför ska man umgås med 2 galna tjejer man inte känner?Han nekade att han skrivit till någon alls och jag bad honom visa mig hans sida.Och han hade ju skrivit så som hon sa och han känner henne inte heller och det värsta av allt är att jag har jobbat med henne för något år sen.Idag glömde han logga ur så jag gick in på meddelanden och kollade(vet att det är fel att göra så men jag kunde inte låta bli).Han hade hur mycket olika tjejer som helst där som jag vet att han inte känner alls och skriver till dom och frågar hur dom mår och om dom är städerskor på jobbet hans.Bara ett fåtal har svarat honom på hans frågor.Nu undrar jag varför man smusslar så där och om han kanske har någon baktanke om att kanske träffa andra bakom min rygg?Jag känner mig sviken och vet inte vad jag ska tro.När jag frågat honom då nekar han bara och när jag kom på honom då säger han att han inte har någon baktanke alls.