Tips på samlagsställningar vid graviditet?
Hej alla!
Går nu snart in i sjätte månaden och är kåtare än någonsin förr, vill gärna älska flera gånger om dagen helst och mannen hänger på så gott han orkar *S*
Problemet är att det är svårt att hitta bra ställningar som funkar för oss tycker jag, magen är liksom redan ivägen vid alla våra favoriter. Jag gillar bäst att bli tagen bakifrån när jag ligger helt på mage och bara svankar upp lite, den funkar ju dåligt nu, kan inte ligga helt på magen längre ju... Funkar inte så bra bakifrån på alla fyra då mannen är ordentligt välutrustad och kommer för långt in då.
Missionären funkar inte heller så bra, magen i vägen då också... Att "skeda" är inte riktigt vår grej heller, har ganska hårt och intensivt sex och det är svårt i den ställningen tycker jag...
Vi kör mest någon halvvariant nu där jag ligger på sidan men lägger övre benet lite framför mig så att jag kommer "halvt" på mage, försöker palla upp lite med en kudde under magen ibland för att det ska bli bekvämare. Har sjuka problem med ligamenten just nu så det gör jätteont att ligga på sidan - antar att de sträcks ut mer då.
Är jätteglad för alla möjliga och omöjliga tips och idéer!