hur många timmar per dygn sover era 4 månaders?
ingen?
Min Moa som är exakt fyra månader idag sover ca 15-16 timmar per dygn... Hon orkar bara vara vaken ca 2-3 timmar i sträck på dagen, sen är hon dödstrött!
har en 3,5 månaders och hon sover ungefär 16-17 timmar per dygn, ca 11 på natten och resten på dagen..
Min pojke är drygt tre månader och sover 8-9 timmar på natten och 2-3 timmar på dan, alltså 10-12 timmar per dygn.
Jag undrar för jag tycker att min William sover så himmla mycket, han orkar bara vara vacken ca 1 timma sen sover han igen! På BVC säger dom att det inte är nåt konstigt men man oroar sig ju en då!
Han är ju född 6 v för tidigt och det har varit en del krångel i början - kanske är därför jag oroar mig så!
Min 3,5-månaders orkar vara vaken 1,5 timme, sen blir hon jättegnällig om hon inte får sova direkt. Hon sover ca 11 timmar på natten och 4 timmar på dagen.
Liam sover ca 12 timmar på natten... kanske 2-3 timmar på dagen... Han e 4 månader å 1 vecka idag.. Så kanske 15 timmar sammanlagt..
Min 4½ mån. sover ungefär 14-16 h/dygn! Fördelat 6h dag och resten natt.
Min dotter som blir fem månader nu i dagarna sover ca 15 timmar per dygn!
samma som nätsurfaren: Min 4½ månaders son sover ca 14-16 timmar/dygn
4-6 timmar på dagen resten på natten
Ca 15 timmar sov min Albin när han var 3,5 månad.
Oj vad era små sover!! Så avis.. Max 3,5mån sover ca 10-11tim/dygn varav 9-10 är på natten...
alexander är snart 5 månader och sover 11-12 timmar på natten fast han vaknar och äter några gånger och ca. 3-4 timmar på dagen! på morgonen är han vaken 2 timmar innan han somnar igen sen sover han 1-2 pass till på dagen...