Jag har dilemma
Hej! Jag har ett dilemma som jag behöver hjälp med.
Jag träffade min nuvarande flickvän för 8 månader sen, allt har varit bra och så men jag har ett stort problem som dykt upp som jag måste besluta om vi ska fortsätta vara tillsammans eller inte!
Jag är en väldigt konservativ kille, har haft ett förhållande innan och bara legat med henne, har haft massor med chanser men jag ser ingen vits att ligga med olika främmande människor för sexet skull.
Hon förklarade till mig att hon var samma sak om att hon haft 3 förhållanden tidigare(som hon haft sex med) o kysst kanske 1 person utöver det. De var hårt för mig att svälja det, jag valde att fortsätta ändå fastän de kändes hur jobbigt som helst. Men problemet nu är att jag efter 8 månader fått ny information som förstör bilden av henne. Nu när jag är hur kär som helst!
Vi berättade om våra tidigare förhållanden vilka vi varit med och allt, men tydligen stämmer inte hennes story! Jag har fått reda på att hon typ legat med 1 annan kille till och strulat runt med 4-5 andra killar(om det nu inte finns mer). OBS! Jag förklarade tydligt för henne sen början ja vill att alla kort ska framme för att ja vill inte få nya grejer mitt i förhållandet hon svor på allt att de var allt, men nu får man reda på att de inte var så!
De är inte allt. Hon var tillsammans med en kille i 4 år som heter Micke, hon säger att han behandlade henne skit dåligt o var otrogen mot henne, de fick hon reda på efter förhållandet. Men under förhållandet, när det hade gått 2 år med honom så känner hon en magkänsla som säger att han är otrogen men hon vet inte o har inga bevis. De hon gör är att hon blir otrogen mot honom utan bevis, med 2 andra killar som hon strular med och som hon runkar av! Och när jag säger de till henne att hon är äcklig o har varit otrogen, hon säger att hon inte känner att det är otrohet och att han förtjäna allt för att han behandlade henne dåligt. Hon säger att ja dömer henne! Snälla hjälp mig är ja dömmande? Eller är hon verkligen äcklig person! Jag menar hon kunde vara med 2 andra killar, sen gå till Micke som hon är tillsammans med på en o samma dag, baserat på hennes magkänsla!
Hon säger att anledningen till att hon ljög hela tiden var att hon visste att om hon berättade o var ärlig från början hade ja aldrig varit tillsammans med henne. RIKTIGT EGO! Hon säger att hon älskade mig för mycket för att tala sanningen. Jag fick reda på sanningen genom att jag kolla på hennes Facebook annars hade denna information aldrig kommit fram! De kommer fram nya grejer varje dag känns de som, nya lögner hela tiden o hon skyddar sig med att säga ja älska dig för mycket för att säga de till dig. Hade jag sagt de hade du gjort slut med mig!
De som är jobbigt är att hon har varit otrogen, en lös tjej, men jag älskar henne som fan nu, jag vet inte vad ja ska göra. SNÄLLA HJÄLP!!! De ja känner är att hon kan lika gärna kan ha en magkänsla om mig med att vara otrogen, då ska hon gå vara med andra killar eller?! Jag litar inte på henne, men älskar henne, hon har ljugit för mig, jag känner mig utnyttjad. Vad ska jag göra, är jag ologisk?