• Anonym (Kådis-Novis)

Rekommendera mig era favorit-kondomer!

Efter att ha varit gift under närmare femton år är jag nu singel. Då jag inte använt kondom under många, många år vet jag inte vilken sort/märke jag bör utrusta min handväska med. På min tid var det Profil som gällde men produkten bör väl ha utvecklats sedan dess? Vilken rekommendera ni? Vi utgår från att mannen ifråga är normalutrustad.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-29 20:53
    En tilläggsfråga dök upp i tråden som mer än gärna får besvaras.

Jag funderar på att köpa hem någon eller några av de sorterna som är lösare upptill och som påstås förbättra känslan för killen jämfört med traditionella kondomer. T ex Inspiral, RFSU Royal eller One Pleasure Plus. Finns det någon här som prövat någon/några sådana och vad tyckte ni?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-29 20:53
    En tilläggsfråga dök upp i tråden som mer än gärna får besvaras.

Jag funderar på att köpa hem någon eller några av de sorterna som är lösare upptill och som påstås förbättra känslan för killen jämfört med traditionella kondomer. T ex Inspiral, RFSU Royal eller One Pleasure Plus. Finns det någon här som prövat någon/några sådana och vad tyckte ni?

• Svar på tråden Rekommendera mig era favorit-kondomer!
  • LeIIebror

Profil är ju en kandidat som fungerar i alla lägen.

Iofs inte varit storanvändare av kondom senaste åren heller, köpte ett multipack med 5 sorter och dom som var skönast att använda var just profil samt grande.
    Finns på ett normalsorterat apotek nära dig

• Anonym (Kådis-Novis)
    LeIIebror skrev 2011-05-29 20:28:18 följande:
    Profil är ju en kandidat som fungerar i alla lägen.

Iofs inte varit storanvändare av kondom senaste åren heller, köpte ett multipack med 5 sorter och dom som var skönast att använda var just profil samt grande.
    Finns på ett normalsorterat apotek nära dig
    Så Profil håller än? Det är ju iofs en klassiker. Tack för ditt tips om Grande, ska kolla upp den!
  • LeIIebror
    Anonym (Kådis-Novis) skrev 2011-05-29 20:32:11 följande:
    Så Profil håller än? Det är ju iofs en klassiker. Tack för ditt tips om Grande, ska kolla upp den!
    om profil är för tight så funkar granden fint
  • Anonym (Kådis-Novis)
    LeIIebror skrev 2011-05-29 20:33:25 följande:
    om profil är för tight så funkar granden fint
    Kanske lika bra att utrusta handväskan med båda i så fall Cool.
  • LeIIebror
    Anonym (Kådis-Novis) skrev 2011-05-29 20:37:02 följande:
    Anonym (Kådis-Novis) skrev 2011-05-29 20:37:02 följande:
  • Lollo36

Latexfria har den fördelen att de inte smakar gummi, det gillar jag åtminstone i vissa lägen.

Sen är inte följande ett tips men en tilläggsfråga, hoppas att det går bra.

• Anonym (Kådis-Novis)
    Lollo36 skrev 2011-05-29 20:43:00 följande:
    Latexfria har den fördelen att de inte smakar gummi, det gillar jag åtminstone i vissa lägen.

Din följdfråga är verkligen relevant, vill också höra om någon har något omdömde/åsikt om dem.
  • Lollo36
    Anonym (Kådis-Novis) skrev 2011-05-29 20:45:50 följande:
    Din följdfråga är verkligen relevant, vill också höra om någon har något omdömde/åsikt om dem.
    Lägg gärna till den i som ett tillägg i trådstarten om du vill, så syns den bättre även när tråden börjar fyllas på.
  • LeIIebror
    Lollo36 skrev 2011-05-29 20:43:00 följande:

jag planerar att köpa hem ett gäng olika och testa
    kan lägga upp recension om dom efter utfört uppdrag
Svar på tråden Rekommendera mig era favorit-kondomer!