Tatuering.. Barnets namn?
Har ni barnet/ barnens namn tatuerat?
jag har det och är STOLT över det
Har ni barnet/ barnens namn tatuerat?
jag har det och är STOLT över det
Åh va fint det va Jag hade tänkt att skriva en grekist text till min mamma på armen, en liten text, men ångrade mig sen hihi.. Men min dotters namn skulle jag lätt kunna ha
Japp
Jag har en liten text på insidan av min vänstra handled där det står Måns. Ny gravid med andra sonen så de blir lika fast på andra handleden :=) skrivstil :=)
Nej, jag har inte mina barns namn tatuerade på min arm och är stolt över det.
Ska jag vara ärlig förstår jag verkligen inte de som tatuerar in sina barns namn.. Jag tycker det känns som att man har valt ett namn som man tycker är så himla snyggt att man väljer att tom tatuera in det också. Och så känns det lite trashigt på nåt sätt (förlåt, min personliga uppfattning). Jag tycker det är bättre att berätta för barnet hur mycket det betyder för en istället för att tatuera in namnet.
Fast det beror väl på vad man har för smak, jag är intresserad av tatueringar, jag gillar att bli tatuerad, jag gillar att kolla på tatueringar, jag jobbar i en tatuerings studio.
För mig så betyder det otroligt mkt att ha mina barns namn intatuerade, precis som att jag har min man på mitt ring finger.
Bara för att jag har tatuerat in mina barns namn betyder inte det att jag inte berättar för mina barn att dom betyder allt för mig, jag både berättar och visar vad dom är för mig ;)
Så för mig kan jag inte förstå varför man INTE vill tatuera in sina barns namn.