• seandra82

bonniers trafikskola 2010-

jag håller på å ta körkort å sitter med både trafikskoleprogrammet bonniers , körkortsbok å hela kittet men är på del 10 som kallas transportstyrelsen(trafikskoleprogrammet) men har gjort vissa delar godkända de blir då rödmarkerade  och har klarat 94 % (var förut 88%)o måste ha 100 % för att klara denna del men grejen e att ibland visar programmet att jag har 3 delar kvar å resterande godkännda när jag försöker med de jag inte kan och sen går tillbaka så har de som nyss va godkända e borta plötsligt borta. bla 2 delar som jag anser att jag kan mycket bra utantill dem anser jag att jag bör få godkänt på och få en röd markering ( visar att jag klarat det avsnittet)men programmet vill ej godkänna detta , sen e grejenatt gör jag inte det på viss tid trots att jag gör detta jag kan så snabbt ja kan får ja knappt ngra poäng så nu undrar jag vad gör jag för fel ? och sista momentet handlar om polisens tecken en del som  jag kan utantill när man gjort övningen på så bra tid man kan o de rest frågorna så finns det ingen knapp jag kan gå tillbaka till förstasidan om just polisens tecken utan jag får klicka på rutan"karta" för att gå tillbaka då endast kan jag se om jag blivit godkänt vet ej hur många gånger jag gjort denna "polismans tecken "o inget händer
    denna del är vad jag har kvar nästa steg e programmets teoridel sen skall jag ha gjort klart bonniers trafikskola.
    för jag vet i ett moment jag hade i när jag satt med programmet så var jag tvungen att klara alla momentalltså även de som jag hade fått godkänt innan, bara för att fixa en liten del som jag ej klarade innan det blev godkännt  , men det läter ju konstigt skall man behöva gå o göra om allt en gång till pga av att man måste göra om alla delar för en ynka del som man fastnar för.

Svar på tråden bonniers trafikskola 2010-