• Anonym (Vill vara aktiv)

Ligger bara still

Har en del fuderingar på det här med att vara mer aktiv i sängen som tjej. Jag har fått höra av två män nu att dom tycker jag gör för lite samt tar för lite intiativ. Hur kan jag göra för att ändra på detta och vad kan man som tjej göra i sängen för att det ska både bli roligt och njutbart för båda. Jag tycker inte om att sitta överst då jag inte känner något. Bakifrån är toppen men jag vill ändå vara med och "jobba". Det är inte kul att höra att man inte gör så mycket. Någon som kan ge mig bra tips för bättre stunder?

• Svar på tråden Ligger bara still
  • fivestepsback

Kolla på några p-rullar för att få inspiration till hur du kan röra dig och hjälpa till att arbeta i sängen? :D

Det har jag gjort, men jag får inte till det som dom tjejerna får det, jag är en bastant kvinna,

• Anonym

Du kanske skulle behöva en Bodybouncer? Googla det!

• feliis

Testat att vara överst bakvänt, dvs rida med ryggen mot honom?

Häng inte upp dig på att vara hyperaktiv under själva samlaget, men visa lust och ta initiativ på andra sätt, engagera dig i förspelet och använd händer och tunga mycket på både kuk och övrig kropp. Ska du ta initiativ from scratch, gå inte rakt på kuken utan erbjud en lång skön massage, ta god tid på dig att jobba dig ner till skrevet och just när han sprängkåt tror du äntligen ska ta kuken - hoppa över den och jobba dig uppför benen och låren, lårens insida, högre, närmre... Gör du det med inlevelse kommer han vid det laget skrika efter att du ska ta kuken eller rentav kasta omkull dig på sängen och bara köra in den, vilket du givetvis inte accepterar förrän du fått smaka på kuken så du tvingar tillbaka honom på rygg, börjar med att slicka, kyssa och smeka uppför skaftet till ollonet, spotta på den (var inte rädd för att använda mycket saliv, ingen gillar en torr avsugning), smörj in den med saliv och fittsaft som du demonstrativt hämtar från din våta fitta. Sug. Visa att du tycker om det med stön och inlevelse, smek dig själv med ena handen medan du tar stöd med den andra och bara använder munnen, variera dig, lek med pungen och ett finger i röven, ha ögonkontakt, testa dig fram i tempo, djup och teknik och var uppmärksam på hans reaktioner och vad han tycker är allra skönast.

Efter en sådan eller dylik aktiv behandling kommer han förlåta att du är stillsam under samlaget, knullet kan vara hans chans att glänsa medan du ligger som en död fisk. Eller våga låta och kanske t o m testa lite dirty talk i sängen, säg att det är skönt, berätta hur du gillar det, föreslå att han ska komma i din mun eller på dina bröst. Gör småsaker som att gräva naglarna i ryggen på honom, ta stöd med händerna mot väggen för djupare motjuck, om du når kan du testa ett finger i rumpan på honom, försiktigt och med hjälp av valfri glidvänlig vätska så som saliv för ett torrt finger i röva känns aldrig bra.

Nu kommer sommaren också och man kan överraska med att visa sig lite pilsk ute i naturen, kanske fungerar andra ställningar i vattnet?

Ja, det var några förslag, det.

Oj tack för tipset =)

• feliis

Herregud, läste mitt svar nu efteråt och jävlar vad jag gick in för det, haha. Värsta porrnovellen. Nåväl, hoppas det var till nån hjälp. Puss och kram.

• Lollo36
    feliis skrev 2011-05-31 20:16:45 följande:
    Herregud, läste mitt svar nu efteråt och jävlar vad jag gick in för det, haha. Värsta porrnovellen. Nåväl, hoppas det var till nån hjälp. Puss och kram.
    Ja, så kan det gå ibland.
  • Anonym

Missionären: Du kan testa att smeka honom på undersidan av kuken samtidigt som han är inne i dig, tryck uppåt med ett eller två hårda våta fingrar och låt honom göra jobbet med sina rörelser. Massera området mellan pung och anus. Lek med pungen, kläm på den (inte för hårt!) smek hans axlar och rumpa osv. Bit och slicka honom på halsen om han gillar det. Ta tag i hans huvud och tryck ner hans ansikte mot dina bröst, dra hans hand till ditt bröst eller din rumpa. Mycket handlar om att visa att man gillar att ta på den andre och att man gillar när han tar på en. Tipsen du fick om finger i röven osv kan också funka (finns dock killar som inte gillar det!), men innan man går på de avancerade teknikerna så är det bra att jobba på sin "medverkan" i största allmähet. Det killarna är ute efter är att det ska kännas som att ni har sex med varandra, inte bara att de knullar dig.

Oralsex är alltid uppskattat, glöm inte att visa att du också njuter av det!

• Anonym (Enkelt)

Ta initiativ till saker som oralsex och smeksex innan själva penetrationen, smek honom över hela kroppen (även killar upskattar det) lägg dig över honom och kyss honom djupt samtidigt som du runkar och be honom sen att ta dig i [valfri position], rör sen på dig, stöna och motjucka och håll i honom under penetrationen.

Väldigt enkla knep som inte kräver att man är allt för avancerad men där killen knappast kommer klaga efteråt om att du varit för passiv.

Svar på tråden Ligger bara still