Tips på ovanlig doppresent?!
Min mans kusin har fått en liten tjej & nu blir det snart dop.
Vill ge den lilla tjejen en ovanlig present, är det någon som har ngt bra förslag?
Min mans kusin har fått en liten tjej & nu blir det snart dop.
Vill ge den lilla tjejen en ovanlig present, är det någon som har ngt bra förslag?
om du är pysslig kan du göra ett eget album, jag gjorde det till min systerson, ett sånt där fyll-i-album. Då blir det ju verkligen en personlig gåva. Kan säga att det var verkligen uppskattat :)
Dottern fick en handmålad speldosa på namnfesten, fint och speciellt tycker jag!
www.speldosfabriken.se/
Har de trädgård kan ett eget fruktträd vara mysigt.
Mössa, tröja eller filt med barnets namn o personnummer..
Barnstol eller pall med barnets namn..
Smycke med barnets namn
Stor Nalle som har tröja med barnets namn..
Tavla med barnets namn, personnummer m.m
Nu känner jag mig tjatig så slutar här..
En Rubens Barn är superfin. Annars, ett årgångsvin som skall lagras i 18 år?
Fickplunta med gravyr. Uppskattad present!
de.dawanda.com/geschenkefinder/Geschenkeratgeber-Anlass-Taufe+%2526+Geburt#section_group_selection
här hittar du mängder sa fina saker
Inte så originellt, men funktionellt. Ett armband som ska fyllas med berlocker. En berlock vid varje födelsedag och sen har hon ett fint armband att ha som vuxen.
Fruktträd om de har trädgård
Pall/stol dekorationsmålad med namn
Tavla
Födelsedagståg! Ett leksakståg i trä med ljushållare och siffror för att markera födelsedagen. En jättefin dekoration på bordet när barnet fyller år (man får med full uppsättning siffror).
www.styleroom.se/image/scaled/normal/beig/1/256833-hj%C3%A4rta-p%C3%A5-tr%C3%A5d.jpg
När sonen döptes fick han ett fotografi på sig själv i glas, superfint och en väldigt rolig present att få :)