• Monkan80

sierska göteborg??

Hej alla glada,

behöver tips på en spådam av något slag snabbt som ögat. Jag har en vän som ska ha sin möhippa här inom kort och vad hade varit bättre än att se sin framtid med sin blivande!
    Har ni tips på någon ni har varit hos eller känner till som gör hembesök eller har ett eget ställe, tveka inte skriv gärna till mig.
    det är lite akut och jag ber om ursäkt om detta låter lite panikartat Skrattande

hjälp pliiiz

• Svar på tråden sierska göteborg??
  • BlåFjäril

Men tror du inte att de ska "se" sin framtid själva?

Jag arbetar med andlig vägledning, men skulle själv inte vilja "utsätta" någon för saker de kanske inte är beredda på. Missförstå mig inte nu, men om det nu är så att de absolut inte ska vara med varandra av någon anledning, då är det något de isf ska upptäcka själva. Vi har också val i livet och kan ändra på framtiden. Därav siar inte jag.

Jag vägleder människor till hur de själva kan nå sina mål. Att sitta med ett nygift/nyförälskat par och få till sig att det inte alls är bra - ja det blir ingen bra start ;)

• BlåFjäril

Måste tillägga att det skulle vara en fin tanke/present annars :)

De bruden kan göra är att "själv" få en vägledning för att bli coachad till hennes val i livet.

Svar på tråden sierska göteborg??