• norgesessan

Problem med Libero softfit?

Hej, min tjej kissar rakt igenom, eller vid låret rätt så ofta med softfit blöjorna. Jag vet inte när dessa kom eftersom vi har använt upp ett lager blöjpaket som var inköpta under hösten 2010.

Fick svar från Libero som var mer som ett försvarssvar, blöjan förändrades för att bli bättre, dom gör konsumentundersökningar och många av dom har barn sjäva.

Jag kom till att tänka på sist Libero ändrades endel, ett par år sen, kommer inte ihåg när. Då var det många här som hade problem. Har

Vi har använt byxblöjor jättelänge, men nu när vi skulle ha nya köpte vi vanliga blöjor, också nya..Action.

Det har fungerat än så länge, efter två dagar. Hon väger 11 kg och använder 5an i byxblöjor, kollade 4an nu, men den blir ju för liten. I vanliga blöjor har hon 3 kg kvar.

Pampers kan hon inte använda annars hade vi testat det (byxblöjorna sitter jättedårligt och hon blir röd av dom, så vanliga funkar häller inte.)

Emil 25/1-03, Jonathan 26/9-05 och Isabelle 2/2-09.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-31 19:09
    Skicka iväg ett mail till Libero ni som har problem!
  • Svar på tråden Problem med Libero softfit?
  • norgesessan

Var luft i texten när jag skrev den.

• Solan Gundersen

Det kunde vara min unge du beskrev! Samma vikt, tål inte heller Pampers byxblöjor eftersom hon blir röd och Liberos byxblöjor läcker! Läckage varenda dag!! :-P

• norgesessan

Kontakta Libero så dom får veta att det är fler som klagar.

• Snabeldrake

Liberos up&go funkar här fortfarande trots att den är "ny". Lika som innan den ändrades. Dessa blöjor, det är svårt som tusan ibland. 

• TinkyWinky

nej fy för de nya up and go de läcker hela tiden o ja får byta kläder på sonen, plus att det blir blött i både bilbarnstol o i vagnen o andra ställen :( 
    Har nu skickat iväg ett mejl till dem o klagat.- vill ha tbx de gamla blöjorna.. 

٩(͡๏̮̮̃̾͡๏)۶ Kewin 9/7-09 ♥ Http://Heromer.blogg.se
  • norgesessan

Har inte fått svar sen hon undrade om hennes vikt och blöjtyp (blöjtypen skrev jag förövrigt i majlet jag skickade).

• norgesessan

Skickade igen och påpekade att det var flera som var misnöjda, så skicka in du med.

Svar på tråden Problem med Libero softfit?