• moono

    Hur har era uppbrutna cb digital sett ut?? BILD


    Hur har dem sett ut när ni varit gravida??
    Jag fick inte gravid på detta. men har fått svagt svagt på rsfu test.
  • Svar på tråden Hur har era uppbrutna cb digital sett ut?? BILD
  • ShamyAmy

    Det har ingen betydelse hur test ser ut inuti, det är det som visas på displayen som gäller, sen kan det såklart vara falskt negativt men då kommer du få positivt tillslut

  • Sommi

    Hej! Jag är testfreak och bryter upp det digitala varje gång! :) Varför inte?;)

    Har fått dessa tre streck varje gång jag även fått svaga plus på andra test. Mina har sett lite starkare ut än dina, men du kanske är du för tidig. När jag fick starka plus och plussade på det digitala är det samma streck som ökar i färg. Det strecket till vänster - det som är ensamt ska öka mer i färg än det andra. Så jag fick starkt streck på vänster strip och på höger strip är det kontrollstreck nederst ( det starka ) och ett teststreck ovanför som var ljusblått. Längre fram i vecka 7 var alla streck lika starka som kontrollstrecken. Så visst visar testet en ökning av Hcg, men har du inte tillräckligt mycket så räcker det inte för att behålla en graviditet. Har även hört ett testet kan reagera på ett annat typ av HCg som vi alltid har i kroppen därav de svaga ljusblå strecken. Men vänta och testa igen. Jag är själv i samma sits, men har mycket starkare nu så jag hoppas på ett riktigt plus denna gång!

    Här är bilden från förra testet då jag fick Gravid 1-2 ( slutade tyvärr dock i vecka 7:(


  • moono

    tack för svaret sommi =)
    ska testa i morgon igen fast med en grav sticka :D så hoppas på starkare :)
    Lycka till du med .

  • iser

    jag har tagit sönder ett negativt. Mitt negativa såg ut som Sommis. Skumt. Ditt ser annorlunda ut. När jag tog det fick jag svaga plus på cb men inte cb digital.

  • ThereseX

    Mitt ser också likadant ut och det sa negativt. Jag blir inte klok..

  • Sommi
    ThereseX skrev 2011-06-01 15:10:04 följande:
    Mitt ser också likadant ut och det sa negativt. Jag blir inte klok..
    Hej - är det ensamma ljusblå strecket lite starkare som på mitt streck ovan? Om de är likadana på båda stickorna så dröjer det några dagar innan det ger utslag om det är något som vill stanna. Om ni har som på mitt test så skulle jag nästan garantera att ni plussar ordentligt inom mycket kort! Lycka till! :)
  • ThereseX

    Dom är exakt lika starka ingen nyansskillnad på dom, jag ska kolla om jag kan få in en bild när jag kommit hem och pluggat in i datorn.. Sitter på telefonen nu., : ) men jag skulle vilja se en bild på ett riktigt negativt, någon som har ett på lager? : )

Svar på tråden Hur har era uppbrutna cb digital sett ut?? BILD