• Lilas

Hjälp snabbt, hur byter man mellan emmaljungas sitt och liggdel? City cross med citykorg

HJÄLP

håller på och säljer min vagn och en person är påväg och ska titta på den, men hur byter man mellan dem?

Ja jag vet att jag skulle veta men vi har aldrig använt sittdelen, min sambo fotade dem innan vi la ut dem på blocket men han är inte hemma nu.

Tack för svar!!!

• Svar på tråden Hjälp snabbt, hur byter man mellan emmaljungas sitt och liggdel? City cross med citykorg
  • KossanMuu

Finns svarta "handtag" å varje sida, precis där tyget slutar. Tryck in dem och ryck lite så ska det lossna. Svårt att förklara, hoppas du förstår =) Fast det är iofs på sittdelen det är så, men borde väl sitta på ungefär samma ställe på liggdelen...

♥ Clara 14 februari 2010 ♥ - kossanshandarbete.blogg.se
  • EmmaKlemma

Vi har den vagnen, du lixom trycker de svarta handtagen upp smatidigt som du drar upp sittdel/liggdel

• Lilas

Tack för era svar, jag fick tag på min sambo så han förklarade. Men tänk att man inte  tar sig tid och ork att lära sig så simpla saker innan man behöver praktisera kunskaperna =)
    Men vagnen blev såld iaf

Svar på tråden Hjälp snabbt, hur byter man mellan emmaljungas sitt och liggdel? City cross med citykorg