• Pindus

vågtång...

är lite sugen på att köpa en vågtång, ni vet som där med 3 runda rör el hur man nu ska förklara... Ngn som har testat?? vad tyckte ni?? jag vill liksom inte att det ska bli som med en krustång fast större..blir det vågigt o fint el? Ngt speciellt märke ni kan rekommendera?

• Svar på tråden vågtång...
  • Poena

Jag har en superbra!

Babyliss med kaeramisk värme och ställbar värme i ca 15 lägen. Jag brukar köra på högsta värmen och håller en 10 sek på varje slinga, blir jättefina och definierade vågor.

Köpte den för en 250 kr på OnOff fast då var det en del rabatt också.
    2 av mina kompisar köpte den sen också

• Pindus

det måste ha varit en del rabatt för en enligt deras hemsida kostar en babyliss 496:- o en OBH nordica 346:- . På eleven.se har de en vidal sasson för 299 men då tillkommer ju frakt..o det står inte om den är keramisk..

Tror du alla märken är ungeför lika el? Det ser inte ut som man använt en stor krustång då??

• Poena

Jepp denna är det

"BABYLISS Trippeltång 2226CE TRIPPEL"

Blir jättefint, inte alls "krusigt" som en våffeltång. Får lite kompisrabatt där sen kanske den kostade lite mer än 250:- minns inte riktigt. Jag hade valt den, testade även ett trippelset när jag var där, men det var kass..

• Pindus

trippelset, menar du då sånt där man kan byta ut o att det kan bli locktång?? Känns inte som att det kan funka lika bra, är nog bättre med flera grejer..
    Kompisrabatt är alltid bra...hmm..en kompis kille jobbar iofs på elgiganten..men de reser bort i helgen o jag vill ju ha en snart..kanske i julklapp :)

Svar på tråden vågtång...