Var otrogen med grannen nyss!!!
Jag och min pojkvän bor tillsammans sen ett halvår tillbaka. Vi har varit tillsammans i cirka 5 år. Idag hände någonting som jag aldrig trodde skulle hända. Det som absolut inte fick ske har skett... Jag och min pojkvän har smågnabbats lite ett tag nu och vi har knappt haft sex. Drömt om sex varenda natt där jag legat med en del av mina ex, mina kompisars pojkvänner m.m. Jag har verkligen varit sexuellt frustrerad!! Och sambon har inte velat alls.
Så idag har vi umgåtts med våran granne som är i samma ålder som oss. Han är egentligen inte min typ och jag anser att min pojkvän är hundra gånger snyggare än honom. Men det handlar inte om det. Iallafall så hamnade vi hemma hos oss inatt och killarna såg på tv. Jag gick till sängs innan dom och sedan kom min sambo in till sovrummet och slocknade direkt medans grannen satt kvar i vardagsrummet och såg en match. Jag kunde inte somna och gick in till honom och såg på tv ett tag och pratade lite.
Jag vet egentligen inte HUR det hela gick till men så pangbom så låg vi iallafall i soffan tillsammans, kramades, kysstes och så ja..... Ni kan nog själva räkna ut hur det hela slutade. Efteråt kändes det helskumt.. Speciellt med tanke på att min sambo låg i rummet intill medans. Grannen gick hem nyss... Han vart väldigt tyst och det var väl jag med... VAD HAR JAG GJORT?! Jag har alltid sagt att jag aldrig skulle kunna vara otrogen mot min pojkvän. Jag älskar honom sååå sjukt mycket! Men kändes som jag sögs in i "the moment" och frestelsen....
VAD SKA JAG GÖRA?! HJÄLP MIG!
Kommer inte kunna sova något inatt...