• puss

Är det rätt att ge en smällfet 4-åring en stor mjukglass till frukost?

jaha, hur va det här då???

I will mustardize you
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är det rätt att ge en smällfet 4-åring en stor mjukglass till frukost?
  • Tecken

Är det rätt att ge någon, oavsett kroppskonstitution mjukglass till frukost?  Fast det var ju inte det som var frågan. Passar på den här frågan.

• Lavish

Det beror väl på. Absolut inte varje dag. Men någon gång får man faktiskt lyxa till det i tillvaron.

• krompa
    Ingen 4-åring bör få mjukglass till frukost, de behöver riktig frukost som håller ända till lunchen.
  • puss
    Lavish skrev 2011-06-02 12:00:35 följande:
    Det beror väl på. Absolut inte varje dag. Men någon gång får man faktiskt lyxa till det i tillvaron.
    visst får man det, det var inte frågan.
    det finns bättre sätt att lyxa.
    I will mustardize you
  • Lavish
    puss skrev 2011-06-02 12:02:03 följande:
    visst får man det, det var inte frågan.
    det finns bättre sätt att lyxa.
    Äh jag tycker mjukglass till frukost känns som en alldeles perfekt lyx för en fet 4 åring.
  • MizzTez

Jag svarade ja på den frågan!
    Men det var enbart för att jag vet inte vad de gör alla andra dagar på ett år, de kanske kämpar med vikten och just en dag har de lyxat till det. Oavsett vikt så tycker jag att man nångång kan busa lite och äta glass till frukost.

• puss
    MizzTez skrev 2011-06-02 12:05:03 följande:
    Jag svarade ja på den frågan!
    Men det var enbart för att jag vet inte vad de gör alla andra dagar på ett år, de kanske kämpar med vikten och just en dag har de lyxat till det. Oavsett vikt så tycker jag att man nångång kan busa lite och äta glass till frukost.
    det är ju bara dumt. varför inte äta en bra frukost, och sen glass till efterrätt?
    I will mustardize you
  • MizzTez
    puss skrev 2011-06-02 12:05:59 följande:
    det är ju bara dumt. varför inte äta en bra frukost, och sen glass till efterrätt?
    Men varför inte äta frukosten sen då?
  • Lavish
    puss skrev 2011-06-02 12:05:59 följande:
    Ja? Jag förstod inte TS fråga som att det inte ingick något mer i frukosten? Vart framgår det att flickan BARA ska få mjukglass till frukost?
  • Tecken
    Lavish skrev 2011-06-02 12:08:16 följande:
    Ja? Jag förstod inte TS fråga som att det inte ingick något mer i frukosten? Vart framgår det att flickan BARA ska få mjukglass till frukost?
    Vart framgår det att det är en flicka?
Svar på tråden Är det rätt att ge en smällfet 4-åring en stor mjukglass till frukost?