• Krissan

Var hittar jag fina babykläder med klara färger utan tryck och text???

Jag skulle så gärna handla lite fina kläder till min bebis där det inte står nån engelsk text eller är tråkiga färger (jag har en son). Var finns det kläder som är klargröna, klargula o.s.v med mönster som prickar, ränder o.s.v. Kalikå känner jag till men de är ju ganska dyra.

Visst måste det väl vara fler av er som känner att detta utbud saknas i affärer som Lindex, Kapp ahl och H&M?

• Svar på tråden Var hittar jag fina babykläder med klara färger utan tryck och text???
  • snart tre

De danska märkena Katviq, Molo, Hollys baby och IdaT gör fina färgstarka kläder. Har en del därifrån till min son. Går att beställa på nätet om man inte bor i större stad där de säljs i en del butiker.

www.katviq.dk och www.molo-kids.dk (fina färgstarka kläder som bland annat säljs hos IdaT och Trendybaby nedan)
    www.elvasmatroll.se
    www.idat.dk
    www.trendybaby.dk (finns i svensk version - blir man gratis medlem får man dessutom rabatt)

Sen finns det klädmärken som säljs via homepartyn - som meandi (www.meandi.se) och dunnis (www.dunnis.se). Dunniskläderna säljs också via hemsidan.

• Krissan

Tack för tipsen! Tar gärna emot fler!

• Yllet

Är du i Stockholm någon gång kan jag rekommendera Unibarn på Söder. Säljer varken flick- eller pojkkläder, bara barnkläder

www.unibarn.se - men tyvärr finns inte kläderna på nätet än, de säljer bland annat Katvig

• majflickan

Just nu har faktikst H&M kläder utan tryck o me fina färger. de har 3 betala för 2 gott material oxå

• Tbulle

Var inne på Zara (Sthlm) idag och de hade en del enfärgade kläder som var fina och inte så dyra tyckte jag. Lite orange och gult köpte jag till vår grabb!

• Kallemero79

SÄger som de övriga, MEandI har jätte fina kläder. Lingon och blåbär har ju inga tryck alls på sina kläder, om man nu är ute efter det. De kör ju även basfärger ch bra kvalitet!!!

Svar på tråden Var hittar jag fina babykläder med klara färger utan tryck och text???