Anonym skrev 2011-06-03 18:42:11 följande:
(Jag har ingen aning om vad jag ska ha som anonym signatur, men vill heller inte skriva ut mitt namn)
Jag och min man har varit tillsammans i flera år nu (7,5 år) och i början hade vi ett ganska normalt svenssonsex. Vanligt vanilj som de flesta som blir ihop har. Missionären, kanske doggy style och ett och annat oralsex. Efter ett par år utvecklades det, då han blev mer och mer dominerande och jag mer undergiven. Idag har vi vad "normalt" folk skulle kalla EXTREEEMsex, men vi håller det för oss själva därav att jag är anonym.
Vi har det fantastiskt bra ihop och verkligheten är mycket långt ifrån sexfantasierna. Vi har ett fantastiskt förhållande där det bara blir bättre och bättre för varje månad. TACK OCH LOV har vi samma syn på sex, och gillar samma saker. Hade han vart mycket intresserad av sex och jag inte alls (eller tvärtom) kanske vi inte hade haft det lika bra men trots det kan jag nog säga att vår vardagsrelation inte har något att göra med vårt sexliv.
Vi gillar båda all möjlig sex, även om många skulle säga att vi är sjuka. Men det dom inte vet mår dom inte dåligt av. Jag och mannen trivs med det och det är vi ska leva med varandra. Man ska skita i vad all andra tycker :)
Nu blev detta väldigt långt men det jag ville säga är att jag skulle definitivt ha ett "vanligt" förhållande med någon jag har extremsex med. Det är INTE för jobbigt i vardagen (snarare så att vi har en hemlis tillsammans som ingen annan vet om, det gör det lite extra speciellt).
Kan ni inte förklara lite närmare vad ni menar med undergiven och dominant? Lite mera ingående. Vill gärna veta då jag börjat upptäcka att jag skulle vilja vara mera undergiven i sängen, alltså mer att "mannen får lov att använda mig till vad han vill, typ nästan"... att han mera säger och bestämmer vad som ska göras. Hänger ni med? Blir lite tänd av bara tanken och känner till och med att jag inte vill "ta för mig", beställa eller ta en massa initiativ utan att klassas som en död fisk / madrass... förstår ni hur jag menar/ tänker? Är det det som menas med att vara ug?
Utveckla gärna för mig, då jag e jättenyfiken och vill veta
Sorry, kanske blev lite ot.. förlåt