• aom1

tär på krafterna

en riktigt lång ,ska bli så kort som möjligt!!

vidseparationn av mej för det inte funkade 3 år sen nyfödsel .endast för att det skulle vara klart innan födseln .när jag flyttade så vändes allt o exet ljög ljög o ljög om alla till mina föräldrar hennes föräldrar mina syskon osv med sin mamma försökte dom få ensam vårdnad  .enda som dom hade va att jag levt ett liv som tånårig vilket varken deras advokot tog som nått argument  så det las ner
    .efter några mån så svara dom i tele ochjag fick endast träffa mitt bar 1 dag i veckan vilket vidare bled 2 gånger per helg ökade suksesivt till varanan vecka på moderns vilkår
    ,argumentera ne det går ej barnet är ej trygt me dej så nån tim i veckan.några möten på famrätten  slutades för att dom inte håll med exet  hon fick utbrott grät o drog upp massa för o smytskasta mej  men det såg dom igenom..
    redan när ja flyttat så va det ny kille i bilden och en flytt 6 mil från vår ort...
    vilkor att barnet ska gå dagis skola och ha sin sjukvård här för jag ej ska sitta o åka,nu har vi dagis här och jag hämtar 3-4 dar i veckan tid på dagis så att det ej blir så länge på exets tider  det vi båda va överens om o jag har den möjligheten o hämta ,nu har exets nya sambo lagt sej i å vill inte det så nu ska det va som sambon tycker även att vi inte vill nu när barnet är liten o möjligheten finns ,
    i allt så har maman satts sej i sån situvation att hon dömd fängelse 2 mån o det går inte få mindre straff sen av med körkort flyttat från sambon hem till mamma o pappa bott 2 månader o nu flyttat tbx , till nån hon ej vill leva med skaffa barn eller bo så långt ut från staden..

ja frågat om straffet hon sagt att hon fick samhällstjänst  när jag kontaktade tingsrätten maila dom domen + att han ja prata me sa att domen är 2 månader och går ej få annat,
    vilket jag ringer upp frågar ,men får till svar att det är fel hon har ej dömts till fängelse .o att jag inte har me hennes privatliv o göra..när jag så det hela i dagstidning neka hon till allt  redan då ,sen erkänt mer o mer  men ljuger fortfarande..hon går regelbundet hos psykolog o gör fortfarande  .hon har sumpat kontakt med sina vänner och har endast en svartsjuk sambo och sina föräldrar.föräldrana o sambon försökte med advokat få vårdnaden  mamman ringde mej o hota att jag alldrig skulle få se mitt barn mer för 3 år sen o att jag levt på hennes barn  för jag inte hade lägenhet inkomst jobb o att jag inte tog hand om barnet när det födes vilket jag va hemma från jobb 2 månader sen när jag fick lägenhet ifrågasatte hennes mor va har du flyttat o då drog aallt igån för dottern ljög om allt vilket borde setts igenom för att dom fick betal alla hennes lån avbetalningar för det rede hon inte ut själv mm  ville vi skullle pratat alla 4 men exet gick ej med på det för då skule hon sitta o ljuga ??nu idag sa hon att dom ska flytta igen o att vårt barn ska ej gå i skola i stan utan dit dom flyttar o att hon e dömd till fängelse ska ja skaita i, jag vet att dom bråkar hon vantrivs o bo där vill vi ska bli familj igen ..jag vill ej absolute ej .. så nu har jag mitt barn hos  en mor som dömd till fängelse bor me sen svartsjuk kontrollmäniska hon ljuger ..
    o nu går jag o mr dåligt ,jag vill barnets bästa o det ha båda föräldrar men nu käns det som att jag måste söka ensamvårdnad...????????
    skulle ni gjort?mamman har panikångest psykbesvär  är en mytoman hittar på allt sen nu bor med en kille som är lika dan dom bråkat från dag ett ärkänt att hon har alkohålproblem i tingsrätten och nu åkt på fängelse o av med körkort flyttat 6 mil från mej , jag anser att man då inte tar barnet  i förstahand,tar jag upp något så svarar hon ja ja vet  ja e verdelös mamma ja tar livet av mej det vill du va?  sök vårdnaden det e ju d du vill mmmja kan inte längre rätta mej efter henne ?när hon gör o gjort allt mot mej för o jävlas

• Svar på tråden tär på krafterna
  • Meland

Det bästa för barnet blir nog om du söker ensam vårdnad! Den kommer att tacka dig för det...

• aom1

ett svar  tack  iaf  s¨årskrivet men så fett tungt

Svar på tråden tär på krafterna