tipsa polis??
Min mamma hade hört att grannen på andra sida säljer knark i hudgården
jag tyckte hon skulle tipsa polisen men hon vet ju inte om det är sant
fast hon träffade han i går kl 08 på morgone hög som ett hus
vad tycker ni?
Min mamma hade hört att grannen på andra sida säljer knark i hudgården
jag tyckte hon skulle tipsa polisen men hon vet ju inte om det är sant
fast hon träffade han i går kl 08 på morgone hög som ett hus
vad tycker ni?
Ring anonymt till polisen och berätta era iaktagelser så kan dom själva avgöra om dom vill åka dit eller inte... Det kan ju vara så att dom är medvetna om vad grannen håller på med men väntar på att han ska göra en sista tabbe så dom kan låsa in honom ett par år??
Ring anonymt till polisen och berätta era iaktagelser så kan dom själva avgöra om dom vill åka dit eller inte... Det kan ju vara så att dom är medvetna om vad grannen håller på med men väntar på att han ska göra en sista tabbe så dom kan låsa in honom ett par år??
Inte stoppa näsan i andras business är det mest rekommenderade, stör det er att grannen eventuellt säljer nått?
Varför ska ni göra det? Det leder bara till mer problem för dem
Jag hade ringt snuten, jag gillar inte knarkare. Särskilt inte sådana som säljer! Ok om man vill pajja sitt eget liv, men andras? Nej inte ok. Och vill man hålla på med sånt borde man flytta ut i skogen där man själv och ens pundarpolare inte stör någon. USCH! Jag förstår Leffe Silbersky som vägrar ta klienter i narkotikamål.
Förvånad över hur många som säger att man inte ska lägga näsan i blöt när det gäller sånt här. Om ingen ringde och tipsa polisen så skulle vi nog snart ha en anarki som hette duga, nej tack säger jag tills ånt.
Klart man ska tipsa om sånt. Har bott granne med en knarkare som också langat och det i sin tur förde med sig både det ena och det tredje, så vet hur mycket det kan ställa till med att ha en sån granne. Man kan ju ringa anonymt som någon skrev.