Lady Inez skrev 2011-06-15 15:27:00 följande:
Tack Inna, kom gärna med synpunkter om vagnen sen när du testat den live! :)
Jag har oxå funderat om den känns stadigare än Bugaboon, iaf har den sett stadigare ut på bilderna..så roligt att höra att det oxå verkar stämma i verkligenheten.
Sen funderar jag oxå på det att med Bugaboon kan man svänga själva handtaget så att man kör med de stora hjulen fram och de små bak, detta kan man inte med Joolz. Enda man kan med Joolz är att lyfta av och svänga på sittdelen, det går inte alls med liggdelen. Undrar om det är något man skulle sakna..?
Varifrån har ni köpt er?
Just nu funderar jag på att köpa hem en från
www.babyhuyswebshop.nl/ och testa den. Om den inte är som jag önskar då så skickar jag tillbaks den och byter till en bugaboo. Mannen har gett mej fria händer när det gäller barnvagn så det ä ju ett stort plus! :) Enda han motsätter sig är en rosa vagn ;)
Har inte funderat på det med handtaget men det kan stämma! Har ingen aning om det är något jag kommer sakna, hade som sagt inte riktigt reflekterat över det...:)
Vi köpte vår från
www.babytrader.eu, vi fick den till ett bra pris men när jag kollade andra siter senare insåg jag att frakten var lite hög, däremot supersnabb service - hade vagnen på en vecka! Haha, min sambo var VÄLDIGT delaktig, till och med hans vänner som har barn sa till honom att lämna vagnbeslutet (förutom färg då kanske...) till mig! Men icke..
Har ni ingen butik i närheten där ni kan testköra? Det var just det som övertygade oss faktiskt.