Bästa syskonvagnen?
Hej! Vilken syskonvagn tycker ni är bäst? Måste köpa syskonvagn till 2-åring + nyfödd. Tycker det är en djungel utav olika vagnar, blir inte klok på vilken man ska ha. mvh emma
Hej! Vilken syskonvagn tycker ni är bäst? Måste köpa syskonvagn till 2-åring + nyfödd. Tycker det är en djungel utav olika vagnar, blir inte klok på vilken man ska ha. mvh emma
jag har en babytravel dublin 11 som jag gillar. Den är smidig att köra och gott om plats till barnen
Jag har en vanlig Emmaljunga Citycross, som vi monterat dit syskonsits på. Fast det funkar på de flesta av Emmaljungas vagnar.
http://www.emmaljunga.com/se/Tillbehor/For_syskonet/Syskon_sits-35.html, eller kolla i mitt galleri, under kategorin vagnar.
Det är supersmidigt dom gånger min 2-åring vill åka i vagnen. Hon har tom sovit i den ett par gånger, och det gick också bra.
jag älskar min emmaljunga twin nitro. den är stor och tung jämfört med tex "våningsvagnarna" men snygg, bekväm, lättkörd och man har barnen med ansikten mot sig
vill du ha en vagn där de sitter bakåtvända så är det emmaljunga, brio eller teutonia som du har att välja mellan (bland de stora märken)