h2o mop x5. någon?
Någon som köpt den och är nöjd?
Har aldrig köpt något från tvshop förut men när jag såg den satte jag mig direkt vid datorn och beställde den.
Från tvins.
Någon som köpt den och är nöjd?
Har aldrig köpt något från tvshop förut men när jag såg den satte jag mig direkt vid datorn och beställde den.
Från tvins.
Jag undrar samma sak. Föll oxå för reklamen får jag erkänna!
Är förväntasfull till max just nu. Väntar bara på smset att jag kan hämta den.
Ingen verkar ju ha den så jag får väl återkomma när jag fått den :)
Ja, gör det!
Jag läste om föregångaren, h2o mop ultra. Den var tydligen bra som (dyr) mopp men mindre bra handhållen. Men X5an ska ha varmare ånga = bättre resultat i den handhållna enheten. Men vad vet jag? :)
Har du fått den än?!?
Ska hämta den idag..
Väntar bara på att sambon ska gå upp och ringa läkaren och få en tid.. sen åker jag och hämtar den.. Så typiskt att paket inte går på eftersändning av post..!!! Får åka buss i 25 min för att hämta.
Hmm okej. Ska skriva vad jag tycker.
Trodde att den skulle vara lättare.. var tyngre än jag hade räknat med.
Vet inte om jag är naiv men hade fått för mig att den även tog bort fläckar på mattorna men det gjorde den inte.. bara fräschade upp själva mattan vilket i sig är bra.
Den är jättebra på intorkade bebisspyor på parkett och andra golv.
Har inte testat klinkers än. Inte heller fönsterputsen.
Trodde att man skulle få med en bruksanvisning men nej. Den får man kolla på tvins hemsida. Var ett moment att sitta vid datorn och montera ihop den.
I övrigt är jag nöjd med den. Trodde man behövde vänta för att den skulle värma upp vatten men det behövde man inte.
Kul att läsa vad du tycker om den:)
Undrar dock om det blir mycket blött på golvet efter den? Skulle du använda den för att skura hela hemmet eller mest till enstaka fläckar här och där? Är också nyfiken på hur bra den gör rent fogarna på klinkersgolv..?
Jag verkligen avskyr att skura med vanlig mopp, känns bara som att jag flyttar runt smutsen.. Har hund och vill kunna skura renare oftare eftersom bebis kryper runt överallt:)
Hej Empiis! Jag vill oxå höra mer! Kan man/använder du den som NickanFlickan säger till hela golvet? Det är nog det jag är ute efter. Och ja, oxå lite besviken när du säger att den inte gör rent mattan. :-/