• Anonym (Kåtis)

SEx Utomhus...

Hallojsan!

Vill bara höra vart ni folk har sex när ni är ute?

Skogen?

Stranden?

Parkbänken?

Bilen?

Kom med vart, vilka platser osv... Gärna lite mer diskreta ställningar som är lätta att "komma undan" om man nu skulle bli påkommen.

Kom också gärna med förslag på ställen i stockholm/järfälla området och också platser i övriga sverige också så klart Skrattande har idè torka och sen är det såklart skoj att veta vart folk gör det, hehe

• Svar på tråden SEx Utomhus...
  • Ridmi

vad sägs om kylrum för färskvaror. Diskret ställning är när kvinnan har kort kjol eller klänning utan trosa under och mannen har öppen gylf, kvinnan sitter i knät. Efteråt så har mannen en blöt fläck att dölja. Då kan du göra det på en parkbänk

• Alexandra84

Jag har haft det bakom buskar vid gångvägar. Gäller bara att vara på rätt sida
    Senast var i en park.

Bra ställningar är ju stående, tjejen lutar mot något och kilen tar henne bakifrån. En annan är att tjejen sitter i killens knä. Den absolut bästa klädseln är att tjejen har kjol eller klänning på sig och är utan trosor.

• redneck girl

bara du ser platsen så vet du att de är rätt...fundera inte...låt de bli som det blir.

Jag vet just ingenting om sex.Jag har ju varit gift mest hela tiden;)
  • Anonym (Kåtis)

Joo sen var jag ju såklart lite nyfiken vart andra har det. Och om det är en bra plats så kan man "låna" den om du förstår vad jag menar, redneck. Eller en tråd när man samlar sina ute erfarenheter så att andra kan läsa och få sig lite tips.

• Årsta

Har testat i bilen, högst upp i jakans centrums p-garage. Aldrig några som åker högst upp. Enda gången jag har haft sex i järfälla.

• Lollo36
    Alexandra84 skrev 2011-06-05 18:54:30 följande:
    Jag har haft det bakom buskar vid gångvägar. Gäller bara att vara på rätt sida
    Senast var i en park.

Bra ställningar är ju stående, tjejen lutar mot något och kilen tar henne bakifrån. En annan är att tjejen sitter i killens knä. Den absolut bästa klädseln är att tjejen har kjol eller klänning på sig och är utan trosor.
    Jag vill nog hävda att det är än bättre med trosor, dock små mjuka sådana som är lätta att föra åt sidan. I alla fall om mannen kommer i henne och man inte tänkt på att ta med sig något att torka med
    When women go wrong, men go right after them. (Mae West)
  • Anonym (en till)

vill också ha tips så jag puffar lite....

• Anonym (Kåtis)
    Anonym (en till) skrev 2011-06-09 09:02:10 följande:
    vill också ha tips så jag puffar lite....
  • Disan
    Anonym (Kåtis) skrev 2011-06-05 17:18:29 följande:

Hallojsan!

Vill bara höra vart ni folk har sex när ni är ute?

Skogen?

Stranden?

Parkbänken?

Bilen?

Kom med vart, vilka platser osv... Gärna lite mer diskreta ställningar som är lätta att "komma undan" om man nu skulle bli påkommen.

Kom också gärna med förslag på ställen i stockholm/järfälla området och också platser i övriga sverige också så klart Skrattande har idè torka och sen är det såklart skoj att veta vart folk gör det, hehe

Ahh, så jag måste alltså hålla utkik efter dig på parkbänken när jag är ute och promenerar? Tungan ute (Också Järfällabo) Men en picknickfilt är alltid bra! Lägg er lite i skymundan och tjejen rida killen, se till att hon har kjol på sig bara. Man kna stanna upp och låta det se helt normalt ut om ngn skulle traska förbi Glad
  • Anonym (Kåtis)
    Disan skrev 2011-06-09 09:21:16 följande:
    Ahh, så jag måste alltså hålla utkik efter dig på parkbänken när jag är ute och promenerar? Tungan ute (Också Järfällabo) Men en picknickfilt är alltid bra! Lägg er lite i skymundan och tjejen rida killen, se till att hon har kjol på sig bara. Man kna stanna upp och låta det se helt normalt ut om ngn skulle traska förbi Glad
    Någon måste ju ha gjort det på en parkbänk... hittar jag en  bra bänk som står bra till så skulle det kunna funka men inte direkt en parkbänk i jakobsbergs centrum Tungan ute Så där är ju bra med tips om nån vet en parkbänk som är bra?

Hmm rida på picknickfilt lät bra det kan man ju tilloch med göra med barnvagn brevid (om baby sover)  Haha fast gick jag förbi någon som satt gränsle över sin kille ute då skulle fantasin skena ordentligt Skrattande Men det är en bra  idè!
Svar på tråden SEx Utomhus...