• Indianbrud80

Blir så matt!

Jag måste bara få skriva av mig lite...

Blir så jävlans matt på min sons pappa ibland, har försökt att få tag i han sedan igår kväll men NADA resopns tillbaka..
    Visst vi pratade i ca 10 min, men helt plötsligt så var han *poff* borta utan att ens säga att han går ifrån datorn..

Han träfar inte våran son så himla ofta med då han väl gör det så är han en kanon bra pappa..
    Han har gjort bort sig ett x antal gånger, men jag känner mig alldeles för snäll och låter det han gjort rinna ut i sanden efter ett tag,,,

Men iaf idag när jag försöker få tag i honom så får man ett svar nu på kvällen på msn:

Jag: där nu?
    Han: Inte egentligen , men visst 

snacka om att man blir små sur då...

då skrev jag bara tillbaka: örk inte....

Han är så avvikande vissa gånger när man försöker prata med han..

Vad ska jag göra?? 

• Svar på tråden Blir så matt!
  • Modesty Blaise

Jag vet inte vad ni har för relation i övrigt, men det hjälper kanske om du är så konkret du bara kan vara och ägnar tiden åt att lämna information om sonen? Jag kanske missförstår dig men det låter som om du vill småprata och han inte vill det? Kanske kan du samla ihop dina ärenden och ringa upp honom eller skriva ett längre och mer sammanhållet mail eller msn-meddelande så att han ser att det är sonen och det som rör honom du vill diskutera?

• Indianbrud80

det är nog inte det som är problemet alls, han bryde sig inte om våran son när vi var in på akuten ett x antal gånger.. Så det har ingenting med saken att göra.. Tyvärr...

• mia maria

Strunta i honom, säger jag.
    Det finns ingen anledning att försöka ha kontakt med en människa som inte vill.
    Var tillmötesgående ifall han hör av sig o undrar om sonen eller vill träffa honom, men däremellan så behöver du inte ta kontakt med honom alls, det slösar du bara kraft på.
    Trist, men förmodligen sant.

Svar på tråden Blir så matt!