Vixsie--- Japp jag har precis haft ägglossning (sönda/månda) på min andra dubbelkur så vi får se hur det går!
Jag gjorde en enkel kur i januari men blev ingen ägglossning så började jag med första dubbelkuren i april men blev ingen graviditet så vi får se nu då o hoppas!
Har en son som kommer genom ivf, provade med pergotime redan då men dock bara 1 gång o enkelkur hade annan läkare då oxå! & nu väger jag oxå mer o min nuvarande läkare har sagt att vikten spelar ju stor roll oxå men förösker tänka på den samtidigt som vi kör på pergotimen!
Ang att vi kör pergotime nu är för att 3år innan sonen blev till blev jag gravid naturligt men fick missfall så läkaren tror säkert att chansen finns att pergotime kan hjälpa oss, billigare blir det med! men om jag inte lyckas nu ska jag köra själv under juli månad med pergotime eftersom det är semester
(har varit på läkarbesök & blivit uppkollad nu de 2 gångerna) men misslyckas vi även då ska vi göra ett sista försök i augusti sen blir det antagligen falun o ivf igen men hoppas inte är ju svindyrt ca 43000