Matteus porslin??
Är det nån här som har nån aning om vart man kan få tag på de? Ett stort uppläggingsfat, med brodyr, grönt?? De e killens syster som önskar sig i julklapp o vi har letat överallt!! Jättetacksam för snabbt svar!!!
Är det nån här som har nån aning om vart man kan få tag på de? Ett stort uppläggingsfat, med brodyr, grönt?? De e killens syster som önskar sig i julklapp o vi har letat överallt!! Jättetacksam för snabbt svar!!!
Jag vet inte var du bor så det kanske är onödigt att radda upp alla butiker i sthlm. Men om det är här så finns de på NK högst upp, 2plan i Mälarhöjden, i en butik i Täby Centrum kommer inte på vad den heter men också på övre plan i alla fall. Lycka till!
Ps kolla på www.mateus.se
Åhh tack så jättemkt, ska genast kolla där på nätet, jag bor i gävle så här finns de typ bara cervera, duka, inspirera....kanske kan man få de hemskickat om man har tur?
Nu har jag hittat!! Tack så jättemkt=D Hoppas bara att dom har just de där uppläggningsfatet som hon vill ha, förresten du vet inte möjligen ungefär va de kostar?
Runt 300 kronor tror jag det beror lite på vilken storlek man väljer.
Aha, va snällt tack så jättemkt!