• LucyStacy

Bajs i poolen. Mitt fel eller?

Jag var och badade i badhuset med mina vänner. Plötsligt känner jag att det skvätter i badbyorna och det blir alldeles brunt i vattnet. Badvakten blir vrål aeg och kräver att ja går upp ur vattnet. Vem gjorde fel?

• Svar på tråden Bajs i poolen. Mitt fel eller?
  • Loriyana

Oj! Det måste ha kännts jobbigt. Har det hänt förut?

• LucyStacy
    Loriyana skrev 2011-06-06 13:26:07 följande:
    Oj! Det måste ha kännts jobbigt. Har det hänt förut?
    Nä det var första gången
  • Amazina

Oj, vad jobbigt! Att bajsa i poolen kan ju hända vem som helst! Trycker det på så kan det ju ibland vara svårt att stoppa... Har du testat att trycka upp en tampong i häcken?

• roffe

Det var väl ingen som gjorde "fel" men för att dom inte ska behöva stända badet för sanering kan det ju va trevligt om personen som råkat diaréea kliver ur :)

Från hans perspektiv såg det väl dumt ut att en vuxen bajsar i  vattnet ist för att gå på toa. Å andra sidan kan man inte styra en superattack från rumpan heller.

• LucyStacy
    Amazina skrev 2011-06-06 13:28:05 följande:
    Oj, vad jobbigt! Att bajsa i poolen kan ju hända vem som helst! Trycker det på så kan det ju ibland vara svårt att stoppa... Har du testat att trycka upp en tampong i häcken?
    Ska testa det nu för att se hur det känns. Tack för tipset!
  • LucyStacy
    roffe skrev 2011-06-06 13:28:30 följande:
    Det var väl ingen som gjorde "fel" men för att dom inte ska behöva stända badet för sanering kan det ju va trevligt om personen som råkat diaréea kliver ur :)

Från hans perspektiv såg det väl dumt ut att en vuxen bajsar i  vattnet ist för att gå på toa. Å andra sidan kan man inte styra en superattack från rumpan heller.
    För att dom är rädda att det ska komma mer bajs. Eller varför vill dom att jag ska kliva ur?
  • Loriyana

Tja, det var bra att badvakten fick dig att stiga upp, det är inte hälsosamt att simma omkring i bajs. Däremot så kunde han ha låtit bli att vråla på dig! Har man problem med inkontinensen är det bra med inkontinensskydd om man är vuxen eller simblöja om man är barn.

• LucyStacy
    COB skrev 2011-06-06 13:30:00 följande:
    Du, indeed...
    varför var det mitt fel?
  • LucyStacy
    Loriyana skrev 2011-06-06 13:33:51 följande:
    Tja, det var bra att badvakten fick dig att stiga upp, det är inte hälsosamt att simma omkring i bajs. Däremot så kunde han ha låtit bli att vråla på dig! Har man problem med inkontinensen är det bra med inkontinensskydd om man är vuxen eller simblöja om man är barn.
    fast jag har inte problem med inkontinensen. Det bara kom ut allt bajs utan att jag kunde stoppa.
  • Loriyana
    LucyStacy skrev 2011-06-06 13:33:09 följande:
    För att dom är rädda att det ska komma mer bajs. Eller varför vill dom att jag ska kliva ur?
    Ja om man som vuxen inte kan hålla sig då handlar det förmodligen om diarre och då ska man inte bada. Dessutom om du bajsat på dig så måste du ju ändå ut ur poolen för att 1. tvätta av dig samt 2. låta personalen sanera
  • lokisse
    LucyStacy skrev 2011-06-06 13:38:05 följande:
    Det där är inte jag
    nej det tror jag inte men det maste ju sett liknande ut...
    Nej det tror jag inte!
  • Tecken

Tycker det hela låter märkligt. Kände du ingenting alls innan? Det bara kom? Och du är inte inkontinent?

Även då jag har haft diarré/"turistmage" så har jag ändå haft lite känningar innan.

Jag tycker också badvakten gjorde fel som blev "vrål arg"; det fattar han väl att ingen normalt funtad vuxen person bajsar i poolen med flit?

• LucyStacy
    Tecken skrev 2011-06-06 13:46:59 följande:

Tycker det hela låter märkligt. Kände du ingenting alls innan? Det bara kom? Och du är inte inkontinent?

Även då jag har haft diarré/"turistmage" så har jag ändå haft lite känningar innan.

Jag tycker också badvakten gjorde fel som blev "vrål arg"; det fattar han väl att ingen normalt funtad vuxen person bajsar i poolen med flit?

Ah, fast egentligen kände jag, men jag trodde det bara var fis. Tyävärr hade jag fel.

Har varit sjuk en gång då bara kom det bajs. Jag fick en chock.

Ah det tyckte jag med. Dålig stil. Men det var nog för att jag och mina vänner började skratta.
  • ius lexis

Ja! Du ansvarar ju för dej även om det är en olyckshändelse!
    Dryg badvakt som skrek så att alla såg-han kunde definitivt varit mer hänsynstagande för en känslig situation.

• Red Velvet

Nästa gång kan du ju testa att bada med en bajskopp (påminner om menskopp).

• Singapore Sling
    LucyStacy skrev 2011-06-06 13:36:07 följande:
    varför var det mitt fel?
    Vadå, var det någon annan som bajsade i poolen och skyllde på dig?
Svar på tråden Bajs i poolen. Mitt fel eller?