Bajs i poolen. Mitt fel eller?
Jag var och badade i badhuset med mina vänner. Plötsligt känner jag att det skvätter i badbyorna och det blir alldeles brunt i vattnet. Badvakten blir vrål aeg och kräver att ja går upp ur vattnet. Vem gjorde fel?
Jag var och badade i badhuset med mina vänner. Plötsligt känner jag att det skvätter i badbyorna och det blir alldeles brunt i vattnet. Badvakten blir vrål aeg och kräver att ja går upp ur vattnet. Vem gjorde fel?
Oj! Det måste ha kännts jobbigt. Har det hänt förut?
Oj, vad jobbigt! Att bajsa i poolen kan ju hända vem som helst! Trycker det på så kan det ju ibland vara svårt att stoppa... Har du testat att trycka upp en tampong i häcken?
Det var väl ingen som gjorde "fel" men för att dom inte ska behöva stända badet för sanering kan det ju va trevligt om personen som råkat diaréea kliver ur :)
Från hans perspektiv såg det väl dumt ut att en vuxen bajsar i vattnet ist för att gå på toa. Å andra sidan kan man inte styra en superattack från rumpan heller.
Du, indeed...
Tja, det var bra att badvakten fick dig att stiga upp, det är inte hälsosamt att simma omkring i bajs. Däremot så kunde han ha låtit bli att vråla på dig! Har man problem med inkontinensen är det bra med inkontinensskydd om man är vuxen eller simblöja om man är barn.
Tycker det hela låter märkligt. Kände du ingenting alls innan? Det bara kom? Och du är inte inkontinent?
Även då jag har haft diarré/"turistmage" så har jag ändå haft lite känningar innan.
Jag tycker också badvakten gjorde fel som blev "vrål arg"; det fattar han väl att ingen normalt funtad vuxen person bajsar i poolen med flit?
Tycker det hela låter märkligt. Kände du ingenting alls innan? Det bara kom? Och du är inte inkontinent?
Även då jag har haft diarré/"turistmage" så har jag ändå haft lite känningar innan.
Jag tycker också badvakten gjorde fel som blev "vrål arg"; det fattar han väl att ingen normalt funtad vuxen person bajsar i poolen med flit?
Ja! Du ansvarar ju för dej även om det är en olyckshändelse!
Dryg badvakt som skrek så att alla såg-han kunde definitivt varit mer hänsynstagande för en känslig situation.
Nästa gång kan du ju testa att bada med en bajskopp (påminner om menskopp).