• AC DC

Ang pre seed glidmedel???

Har en funderan om pre seed glidmedlet, någon som använder sig el använt sig av det såhär när ni försöker få barn?? är det verkligen bra?

Jag har funderat på det men har inte vågat tagit det är rädd att det kanske ställer till det ändå o "dödar" spermierna

Är det värt att köpa el ska jag motstå tycker ni??

• Svar på tråden Ang pre seed glidmedel???
  • Lollan83

Vi använder det ibland och tycker det fungerar bra

• AC DC

Kan nu tala om att vi använde det nu under min ägglossning & är nu gravid Överlyckligt efter att vi jobbat på det i 2½år + att vi gjorde 2 ivf behandlingar i höstas utan resultat, nu på vår sommar fick jag börja äta dubbel dos pergotime läkaren tyckte vi skulle försöka med det eftersom ivf behandlingarna kostar så mycket! har en son som kom till efter en ivf behandling! Hur som helst så har jag nu ätit 3st omgångar med dubbel pergotime dos, 1 & 2 gången kollade jag med Ägglossningstest från billiga tester som skulle vara väldigt säkert men de var svår tolkade tycker jag, men nu inför sista gången sa jag till sambon att jag köper dyra clearblue digital ägglossningstest & även glidmedlet pre seed om det kan hjälpa... har ju hört att chansen kan öka till graviditet med det! Ägglossning fick jag klart besked o glidmedel använde jag dagen innan äl testet + 2ggr efter det! Inte vet jag om det var vår hjälp el om det bara var så att nu var det våran tur LYCKLIGA ÄR  VI IAF & ha lyckas på "vanligt" sätt o därmed sparat 43000kr TILL

• massadillan

Grattis vilken grej!!
    Vi körde med det ett tag innan vi visste vad som var fel. Det gör ju säkert att det är lättare för simmarna att komma fram... 

• MadeleineK1501

GRATTIS! :D

Vad ska de va bra för?! :D Aldrig hört om de förut!

och vart köper man det?! :D     

• AC DC

Tack så mycket, det känns helt underbart, om det nu var glidmedlet som hjälpte till el om det bara var slumpen ändå vet man ju inte men är såå glad

Pre seed är spermie vänligt o gör det lättare för simmarna att komma mer "inåt" får en liten extra skjuts

Kika gärna in på länken nedan, där jag även köpte medlet + ägglossningstest

http://www.billiga-tester.se/pre_seed_multi_use_tub-p-127.html

• MadeleineK1501

Nej precis, men vi har letat efter ett glidmedel som man kan ha som inte är spermiedödande! :D Så skit bra!

Måste jag beställa! :D

Det förstår jag att du är! Längtar tills de är min tur, har ägglossning nu!
    Så hoppas de tar sig!      

Svar på tråden Ang pre seed glidmedel???