• totaa

Att gå utan underkläder?

Är det bara jag som älskar att gå utan trosor på sommaren?

I långkjol går det hur bra som helst och det är dessutom bra för underlivet! Skrattande 

Vad tycker ni i frågan? Är det bra eller anus? :P 

• Svar på tråden Att gå utan underkläder?
  • Mommy89

Tja det är väl fritt fram att göra som man vill, bara det inte "syns" och folk tar illa upp eller nåt.
    Själv tycker jag inte om att vara utan trosor, känns mysko Obestämd 

• Pickeli

Jag tycker inte om det, är rädd att man ska få en flytning eller typ mens helt oannonserat. Känns inte alls bra, nej!

Google it!
  • puss
    Pickeli skrev 2011-06-07 10:46:49 följande:
    Jag tycker inte om det, är rädd att man ska få en flytning eller typ mens helt oannonserat. Känns inte alls bra, nej!
    ser classy ut när folk reser sig.  värsta fittmärket ba.
    I will mustardize you
  • Pickeli
    puss skrev 2011-06-07 10:47:58 följande:
    ser classy ut när folk reser sig.  värsta fittmärket ba.
    Snigelspår på kjolen.. bläääh!
    Google it!
  • puss
    Pickeli skrev 2011-06-07 11:01:59 följande:
    Snigelspår på kjolen.. bläääh!

folk tycker dom är läckra om går utan underbraller, jaha men om dom envisas får dom väl iaf knipa igen om flytningarna då.
    I will mustardize you
  • Pickeli
    puss skrev 2011-06-07 11:03:31 följande:

folk tycker dom är läckra om går utan underbraller, jaha men om dom envisas får dom väl iaf knipa igen om flytningarna då.
    Ja verkligen, jag vill inte ha musvätska på min stol tack.
    Google it!
  • Bibbidi

det är anus. vill inte se folks pissemurror eller någonting annat för den delen heller. klä på er underkläder!

♪ Bibbidi-Bobbidi-Boo ♫
  • 071001

Jag säger anus för egen del. Jag gör det inte.

• totaa
    Bibbidi skrev 2011-06-07 11:08:07 följande:
    det är anus. vill inte se folks pissemurror eller någonting annat för den delen heller. klä på er underkläder!
    Bara för att man går utan underkläder betyder det inte att du måste se kissemurran. Den göms så bra under en svart långkjol =)
  • Sofia L

Jag skulle gärna gå utan trosor men jag är lite inkontinent så för mig vore det otänkbart. :(

• FixarFrasse

Hade jag använt kilt hade jag lätt skippat kallingarna! Så himla avis på er tjejer som faktiskt kan göra det! Luftigt och fint.

• totaa
    FixarFrasse skrev 2011-06-07 12:03:56 följande:
    Hade jag använt kilt hade jag lätt skippat kallingarna! Så himla avis på er tjejer som faktiskt kan göra det! Luftigt och fint.
    ;) 
    Visst är det luftigt och skönt?
    Fick lite order från min barnmorska också att gå utan trosor så mycket som möjligt då jag har ett "problem-underliv". 
  • JinXeNs

Min fru går för de mesta både utan bh å trosor. Framförallt på sommarn. Varma hemmadagar är de naket som gäller å ska man iväg drar hon oftast på sig shorts eller kjol eller klänning bara:) tycker de är helt naturligt. Vi är 25 å 26 år

• silhuett

Ni som inte använder trosor, får ni aldrig flytningar? Obestämd Jag skulle inte klara en hel dag utan trosor. Sova går bra typ.

• Si1ver

Jag brukar gå utan boxers men jag kan inte gå alltid utan dem då mitt paket syns rätt mycket i vissa kläder som t ex träningsbyxor eller mjukisar. Annars så tycker jag det är rätt skönt att gå utan och luftigt :) svettas aldrig utan :D

Svar på tråden Att gå utan underkläder?