Att gå utan underkläder?
Är det bara jag som älskar att gå utan trosor på sommaren?
I långkjol går det hur bra som helst och det är dessutom bra för underlivet!
Vad tycker ni i frågan? Är det bra eller anus? :P
Är det bara jag som älskar att gå utan trosor på sommaren?
I långkjol går det hur bra som helst och det är dessutom bra för underlivet!
Vad tycker ni i frågan? Är det bra eller anus? :P
Tja det är väl fritt fram att göra som man vill, bara det inte "syns" och folk tar illa upp eller nåt.
Själv tycker jag inte om att vara utan trosor, känns mysko
Jag tycker inte om det, är rädd att man ska få en flytning eller typ mens helt oannonserat. Känns inte alls bra, nej!
det är anus. vill inte se folks pissemurror eller någonting annat för den delen heller. klä på er underkläder!
Jag säger anus för egen del. Jag gör det inte.
Jag skulle gärna gå utan trosor men jag är lite inkontinent så för mig vore det otänkbart. :(
Hade jag använt kilt hade jag lätt skippat kallingarna! Så himla avis på er tjejer som faktiskt kan göra det! Luftigt och fint.
Min fru går för de mesta både utan bh å trosor. Framförallt på sommarn. Varma hemmadagar är de naket som gäller å ska man iväg drar hon oftast på sig shorts eller kjol eller klänning bara:) tycker de är helt naturligt. Vi är 25 å 26 år
Ni som inte använder trosor, får ni aldrig flytningar?
Jag skulle inte klara en hel dag utan trosor. Sova går bra typ.
Jag brukar gå utan boxers men jag kan inte gå alltid utan dem då mitt paket syns rätt mycket i vissa kläder som t ex träningsbyxor eller mjukisar. Annars så tycker jag det är rätt skönt att gå utan och luftigt :) svettas aldrig utan :D
Sexigt säger jag (man)