• Minne

Fritidsresor, Callisto Cypern

Jag och min son ska åka till Cypern den 19 augusti från Arlanda. Är det någon mer här? Skulle vara kul att lära känna nya vänner, både till mig och sonen (6 år). Vi ska vara där i 1 vecka. Vi kommer att bo på Blue Village callisto

• Svar på tråden Fritidsresor, Callisto Cypern
  • Marsflickan78

Nu ska inte vi åka till Callisto men vi var där för två år sedan och hotellet är verkligen toppen, ni kommer få det underbart!

• Minne
    Marsflickan78 skrev 2011-06-11 13:17:15 följande:
    Nu ska inte vi åka till Callisto men vi var där för två år sedan och hotellet är verkligen toppen, ni kommer få det underbart!
    Låter kanoooon!! Sonen ska få gå på simskola, något de börjat med nu tydligen...Och jag ska njuta av sol och värme!
  • Marsflickan78
    Minne skrev 2011-06-13 06:39:54 följande:
    Låter kanoooon!! Sonen ska få gå på simskola, något de börjat med nu tydligen...Och jag ska njuta av sol och värme!
    Det låter ju hur härligt som helst! Är precis hemkommen från Blue Village Atlantica Aegean Park och det kan jag verkligen rekommendera!! Behöver inte fundera ens vart nästa års resa ska gå...
  • Minne

Nu är det bara 2 ½ vecka kavr tills vi åker...ska bli sååå skönt! Ingen annan som far samtidigt? Skull vara roligt att lära känna lite nya männsikor..

• HelenS

Nyfiken på hur er semester var! Funderar på att åka dit själv med mina barn. Hur lång var transfern?

• Mother of 4

Vi var jättenöjda, hade tre kids med oss, de älskade poolen.

Maten på all inclusive var inte så bra förra året. Rätt smaklös. jämfört med nausica beach förrförra året som var kanon.

Vi bodde precis vid lekplatsen på markplan vilket var guld. Så vid 21 gick vi hem från showen och tog med oss öl och drinkar och kidsen lekte och vi satt ute på uteplatsen

• HelenS

Tack! Hur var stranden? Har inte bestämt mig än, detta eller Kreta...

• Mother of 4

Stranden var okej, nära poolen . Lite sten men inte så farligt. Däremot blåste det extremt när vi var där så det var röd flagg. Man kunde ju bada, men inte låta de leka i vattnet liksom. Men de gillade verkligen poolen, fanns rätt djup för alla, de låg i från 9-stängning varje dag.

Området var väldigt trevligt och mysigt. Underhållningen bra . bamseklubben toppen

• jesslin

Lite längre bort ligger Sandy Bay stranden som är finare. Vi var där 09, nu har de renoverat. Vi hade rum precis vid poolbaren. I år blir det Atlantica Aegan Park,

Sofia 12 okt 04 , 54 min efter bf , Emilia 13 juni 08. 11 dagar före bf. Två igångsättningstjejer...
  • Weklund

Vi ska åka till Callisto 27 Juli -4 Auigusti
    Var på grannhotellet i höstas, men kände att det här var "mer barnanpassayt" så de blir en tur hit i år :) 

Svar på tråden Fritidsresor, Callisto Cypern