• Mamsen89

matmaskin i en docka

Hallå?? Har precis läst en blogg och tjejen där säger att hennes reborn docka kan bajsa och kissa för att hon har en matmaskin i sin mage ?? eeh är det verkligen sant eller? jag häpnar verkligen över hur onödiga inköp hon gör till sin docka, välling, blöjor massvis med kläder barnvagn babyskydd DAGIS AVGIFT! hallå sen när tog ett dagis in dockor?? Nu får ni som kan berätta för mig för jag tycker denna leken går överstyr!

• Svar på tråden matmaskin i en docka
  • Joan87

Jag håller med, det är inte klokt att man kan lägga ut allt det där på en docka.. en docka liksom.. Sjukt för min del... Men seriöst, dagis?? Vilket dagis tar in en docka???

• Mamsen89
    Joan87 skrev 2011-06-07 15:49:38 följande:
    Jag håller med, det är inte klokt att man kan lägga ut allt det där på en docka.. en docka liksom.. Sjukt för min del... Men seriöst, dagis?? Vilket dagis tar in en docka???
    Ja det undrar jag också, det borde väl vara nog med att dom knappt har plats för våra levande barn..
  • regnbågstroll

Om hälften av barnen är såna dockor på dagis, så skulle personalen ha mer tid för de mer rörliga barnen !

Jag kan i alla fall tänka att jag är inte du eller ts!
  • Mamsen89
    rengbågstroll skrev 2011-06-07 15:56:23 följande:
    Om hälften av barnen är såna dockor på dagis, så skulle personalen ha mer tid för de mer rörliga barnen !
    Haha sant! Men dom kan ju inte tjäna mycket mer än till lite skorpor på bordet i alla fall för en docka behöver man ju knappast se efter.. Skrattande
  • momtoareborn1

Jag har en (eller ja snart tre :P) reborns hemma och den tjejen ni pratar om ja hon har hittat på allt det där såklart. Självklart så går inte dockan på dagis eller något och hon har inte en amtmaskin till sin reborn heller. Så ja ni fölrstod säkert det

//nattstad.se/momtoareborn (en tjej som regelbundet kollar in familjeliv ifall trådar om reborns startas xD)

• RebornMammaSandra

Hej  jo det är såhär att jag säljer alla mina leksaker på både eniro och på blocket jag har en reborn baby docka som ser presic ut som en riktig bebis den kan gråtta den kan baby språk den har en hjärt mekanism och andningsmekanism så om du är intresserad utav att köpa en dock till dina barn så är det bara att höra av sig http://www.blocket.se/ostergotland/Reborn_baby_34843271.htm?ca=14&w=1&last=1
    www.blocket.se
    Ny Reborn baby/docka med många olika tillbehör (olika kläder, certifikat, Säng/korg, nappar etc...) se foton
Svar på tråden matmaskin i en docka