• Anonym (vilsen)

Tjejer är snygga, men det behöver väl inte betyda något eller??

Bara för att man tycker tjejer är snygga/sexiga både med kläder på, och med kläder av. det betyder väl inte att man är homosexuell??

Jag attraheras av killar också. Både utseendemässigt, och sen jaa, när det gäller sexet med..

men tjejer, kan man bli helt förblindade i ibland kanske.. som i filmer, så kan man nästan förälska sig i dem, bara för att dem är så snygga altså. man blir som i en annan värld liksom. Men betyder detta att jag är homo, bara för det eller??

Jag vill absolut inte bli homosexuell, och kommer nog göra allt för att jag inte ska bli det... Jag vill liksom va normal. och normalt för mig är att leva tillsammans med en karl.

Men kommentera järna om vad ni tror.

• Svar på tråden Tjejer är snygga, men det behöver väl inte betyda något eller??
  • Anonym

Jag tror inte du behöver oroa dig ett dugg! Vet många som tycker likadant men som sen aldrig skulle kunna ha något annat än ett hetrosexuellt förhållande. Du är nog bara helt normal :)

• Lena

Tänder du på båda könen skulle jag kalla dig bisexuell.

• regnbågstroll

Tjejer och kvinnor är i överlag vackrare än motsatta könet. Men det betyder inte att man MÅSTE bli kåt på då. Män attraherar mig sexuellt men kvinnor är vackrare men inte sexuellt attraktiva.

Jag kan i alla fall tänka att jag är inte du eller ts!
  • Anonym (vilsen)
    Anonym skrev 2011-06-07 22:07:08 följande:
    Jag tror inte du behöver oroa dig ett dugg! Vet många som tycker likadant men som sen aldrig skulle kunna ha något annat än ett hetrosexuellt förhållande. Du är nog bara helt normal :)
    okej, men är det normalt att tycka tjejer är sexiga och snygga å heta då?

både med kläder, utan kläder, och i bhå å så?
  • Lollo36
    Anonym (vilsen) skrev 2011-06-07 22:09:42 följande:
    okej, men är det normalt att tycka tjejer är sexiga och snygga å heta då?
    både med kläder, utan kläder, och i bhå å så?
    Jo då, det tror jag absolut att det är.
  • Anonym (vilsen)
    Lena skrev 2011-06-07 22:08:50 följande:
    Tänder du på båda könen skulle jag kalla dig bisexuell.
    Jag tänder på båda könen jaa.. men har bara haft på gränsen till sex med en tjej. och det gillade jag inte. däremot typ flörtning, med rump mot rump. med kläder på. det gillades. hon va iofs oerfaren.
    och visst. kan inte seja annat, än att jag har fantiserat om att va med en tjej, för då skulle jag ljuga.

men visst tycker jag ju att killar kan va söta också. och snygga.

men mest tjejer, tycker jag nog. eller jaa.. det finns säkert snygga boys med. men tjejer är nog lättare att se. finns nog mer av den varan. av snyggigar. speciellt på filmer. finns ju snyggigar till killar, i filmer med ju. såklart. fast om jag ska va ärlig, så har jag nog mest sett snygga tjejer i filmer ;) haha
  • Anonym (vilsen)
    Lollo36 skrev 2011-06-07 22:14:09 följande:
    Jo då, det tror jag absolut att det är.
    Så det behöver inte betyda att man är homosexuell då eller??

Hur vet man vad man är då? Homosexuell, bi, eller hetrosexuell? hur vet man??
  • Lena

Det beror på vilka du tänder på och vilka du blir kär i, men det är väl inte så viktigt.

• regnbågstroll

Homo = blir bara kåt på egna könet. Bi= blir kåt på båda. Hetro = bara kåt på motsatta könet.

Jag kan i alla fall tänka att jag är inte du eller ts!
  • Lollo36
    Anonym (vilsen) skrev 2011-06-07 22:17:03 följande:
    Hur vet man vad man är då? Homosexuell, bi, eller hetrosexuell? hur vet man??
    Ja, för min del är det lätt. Jag kan tycka att tjejer är snygga och sexiga men jag tänder inte på tanken att ligga med dem. Skulle förmodligen kunna göra det ändå om killen ville ha en trekant med två tjejer, men inte för min egen skull.

Men ärligt talat, varför skulle det nu vara så hemskt om du föredrar tjejer? Homo- eller bisexuell tror jag inte att du "blir", det är nog så att är du det så är du det, och är du det inte så är du det inte. Sedan är frågan vad man är beredd att erkänna för sig själv eller inte. Men det enda jag kan råda dig är att ge det tid, och handla i hjärtefrågor efter vad ditt hjärta säger dig.
    When women go wrong, men go right after them. (Mae West)
Svar på tråden Tjejer är snygga, men det behöver väl inte betyda något eller??