Rebound eller inte?
Är 30 & blev hyfsat nyligen dumpad lite oväntat. Hon verkar skrämmande säker på sitt val att gå vidare så det är nog bara bita i det sura äpplet och ge sig ut i singel livet.
Så jag funderar en hel del över taktiken för att bäst gå vidare, helst utan att deppa bort sommaren. Skaffa seriös flickvän vore förstås trevligt men jag tror det är orealistisk förväntan denna sommar. Så rebound sex & allmän raggning för att träffa folk kommer på tanke, tyvärr har jag inte direkt någe backup kontakter så det måste i så fall raggas från noll. Vänner & bekanta är par/familjetänkande, så det är upp till mig!
Så egentligen tänkte jag be om respons om "Rebound sex, bra ide eller?" Och är de några teorier hur det bäst genomförs, är de tillexempel ju mer ju bättre eller? Kanske ska de vara nån som betyder nåt sen tidigare?
Sen tips på bra raggningställen, utöver krogen, för att ragga singel vänner inte bara sex. Kanske borde säga att jag ser bra ut och har bra självförtroende (det senare kan vara lite kantstött just nu), om nu något tips hänger på det.
Må min sommar vara fylld av äventyr utan för mkt dötid!