• Anonym (sommarsex)

strandsex?

Hej! Nu med värmen och solen har jag börjat känna sug efter att ha sex ute. Har haft sex i skogsbryn och i bil förut men skulle så gärna vilja ha sex på en strand...typiskt sånt där filmsex, haha
    Är det vanligt att folk har sex på stränder? Jag vill ju inte gärna utsätta ngn stackare för att råka se oss heller...

• Svar på tråden strandsex?
  • Anonym

Nej fy f'n det är det mest opraktiska och avtändande man kan ha! Sand överallt. uusch!

• Anonym (sommarsex)

oj, jag tänkte mig nog på en filt iaf...men kanske det blir lite sand här och där...

• Lollo36

Alltså, kommer det med sand in lär det ju inte bli så kul för någon av parterna...

• Anonym

hmm...kan låta väldigt romantiskt, men hahaha tro mig, fruktansvärt med all sand ÖVERALLT
    sitter på d mest bisarra ställen som man absolut inte trodde man kunde få in sand....

ta vattnet istället ;) 

• Anonym (sommarsex)

i vattenbrynet låter ju inte så fel heller   ;)
     ska kanske överväga det istället...

• Anonym
    Anonym (sommarsex) skrev 2011-06-08 12:37:55 följande:
    i vattenbrynet låter ju inte så fel heller   ;)
     ska kanske överväga det istället...
    i vattenbrynet blir det lika mycket sand som på stranden om inte mer då vågorna sköljer upp sanden men längre ut i vattnet är bättre!
  • Pulmona

Ta en öde klippa med filtar istället. Men va på er vakt då det inte är speciellt lagligt

• Lollo36
    Pulmona skrev 2011-06-08 12:42:22 följande:
    Ta en öde klippa med filtar istället. Men va på er vakt då det inte är speciellt lagligt
    Är klippan öde är det inget olagligt med att ha sex på den. Det är när den inte är öde som det kan bli problem
    Men en varm sommarnatt borde det ju gå att hitta ett ställe där man inte förargar någon genom att nuppa...
  • Anonym (sommarsex)

Lite svårt att komma ifrån på nätterna då vi har ganska små barn, men kanske lite senare på kvällen iaf... =)
    Får försöka hitta en klippa någonstans...

• Platypus

Sandstranden fungerar alldeles utmärkt

Prova med att han kommer in bakifrån och du står på knä, om ni värmer upp ute i vattnet så finns det ju ingen sand kvar på kropparna --> Ingen sand mellan er --> Inget skav

Det fungerear, tro mig  

• Anonym (sommarsex)

Kul med någon positiv erfarenhet. Jag får väl ge mig ut och testa med maken, blir nog inte de närmaste dagarna tyvärr då åskan ska gå här..men sen så... Hjärta

Svar på tråden strandsex?