• Anonym (vitröd)

Ni som har samma problem. Vit runt och över munnen vid rodnad

vitt runt och över munnen vid rodnad.
    Det vita blir svetttigt och svetten rinner när det är varmt när man är röd i ansiktet.
    Vad ska jag göra när puder inte håller i det vita området när man blir varm i ansiktet och rodnar?
    I vanligt fall när jag inte rodnar min ansikt färg är jämn och ljus

• Svar på tråden Ni som har samma problem. Vit runt och över munnen vid rodnad
  • Anonym (vitröd)

någon?

• Anonym (A)

Menar du typ när man tränar hårt? Om jag pressar mig till max blir jag röd i fejjan men vit runt munnen, dock struntar jag i det. Tränar aldrig sminkad.

Rodnar jag för att jag blir generad är det bara kinderna som blir röda, men jag blir inte generad särskilt ofta, så det är inget jag tänker på...

• Anonym (vitröd)
    Anonym (A) skrev 2011-07-22 22:18:54 följande:
    Menar du typ när man tränar hårt? Om jag pressar mig till max blir jag röd i fejjan men vit runt munnen, dock struntar jag i det. Tränar aldrig sminkad.

Rodnar jag för att jag blir generad är det bara kinderna som blir röda, men jag blir inte generad särskilt ofta, så det är inget jag tänker på...
    jag tränar inte men när det är varmt så rinner svetten över läppen och måste torka mig hela tiden. sen så blir kinderna illröda.Känns att jag har en dusch i överläppen.
Svar på tråden Ni som har samma problem. Vit runt och över munnen vid rodnad