• ELHU

HJÄLP med ringsignal till iPhone4!!!! Har laddat/köpt men får det inte att funka..

Har köpt hem en ringsignal.. men hittar den inte i telen.. har köpt förr o funkat direkt då.
    Synkade telen nu med datan.. då fanns den där i mappen "inköp".
    Men inte i mappen "ringsignaler" som de andra köpta liggeri. HUR göra???

• Svar på tråden HJÄLP med ringsignal till iPhone4!!!! Har laddat/köpt men får det inte att funka..
  • ELHU

24st har läst... ingen som vet?

• ELHU
    Nalle har ett blått hus skrev 2011-06-10 14:06:08 följande:
    Flytta den från mappen "inköp" till mappen "ringsignaler"?
    Hej!
    Ursäkta för sent svarande.

HUR gör jag det? Jag försökte o markera men gick ej kopiera. Gick heller inte dra låten till ringsignalsmappen.
    Det lustiga är att det är RINGSIGNAL jag laddat hem.. men är en hel låt.. ringsignaler brukar ju va trixade så de är anpassade som ringsignal..

Tar gärna emot flera tips!
  • Nalle har ett blått hus

Då vet jag inte för när jag kopplar min iPhone till datorn och programmet går igång så kan jag flytta och dra grejer som jag vill dit jag vill ha det... Min kunskap tog slut här känner jag ;)

• dannibanni

ELHU, fick du det att funka tillslut?
    Jag har samma problem och skulle gärna vilja veta hur man fixar detta :)

• ELHU

Nej funkar inte. Ringde tre3 som heller inte kunde hjälpa mig. Reklamerade till applestore med knackig engelska, som heller inte förstod problemet.
    Jag gick ju in för att köpa ringsignal. Klickar o köper, funkar inte. De andra jag har köpt har funkat direkt.
    Kan tyvärr inte hjälpa dig :)

Svar på tråden HJÄLP med ringsignal till iPhone4!!!! Har laddat/köpt men får det inte att funka..