• Mimmicry

Mary Kay, bra eller ej?

Jag var på en hudvårdsklass och fick prova lite produkter.
    Det kändes som att produkterna var bra men det kanske beror på att man undermedvetet sväljer allt som försäljaren säger.
    Så ni som använder Mary kays produkter är dom verkligen så bra?
    Är det värt att köpa hudvårdspaketet? Är det värt att köpa sminket? 

• Svar på tråden Mary Kay, bra eller ej?
  • enchanted

har en sjuh-vetes massa mk produkter, dom är super!

• Scaniamamma

Dom är verkligen jätte bra även när man kommer hem bara man kommer ihåg att använda dom.

• changes

jag har använt en hel det Mary Kay, och det e faktiskt riktigt bra. Sen är det upp till var o en om man aner att det är tillräckligt bra jämfört med vad det kostar. Mina favoriter vad läpp-pealingen, mascaran och deras foundation. Även hansvård-serien är grym, speciellt om man har en karl (eller själv) som jobbar mycket med händerna. De blir heeeeelt underbara, både mjuka och lena.

Om du är osäker så beställ bara det du verkligen vill prova, och strunta i paketen, för de är inte gratis!

• lillamor2011

Samma här. Använder uteslutande endast MK och är supernöjd. Har alltid haft problem med torra partier i ansiktet och deras hudvårdsserie är grym. Sminket är lite si och så med. Älskar deras mineralpuder och foundation samt läppstift och läppglans. Ögonskugga och mascara köper jag i butik då deras inte riktigt håller måttet, men allt annat står det Mary Kay på.

• Mimmicry

Oj vad mycket svar på så kort tid, och alla positivaFörvånad Det måste ju betyda att jag inte bara blev påverkad av försäljarens snack utan att det faktiskt är bra produkter.

Då ringer jag och beställer lite grejerSkrattande 

• Emmalinnéa

Nah det är väl medelbra... har testat typ alla märken på smink och det bästa inom budget är isadora och det bästa lite lyxigare är clarins eller dior. men alla tycker olika jag är lite kräsen då jag är blivand makeup artist...

• anayia

Vissa grejer ar bra....andra inte...

• Midsommarblomster

Jag var nöjd med deras läppglans, men det var det enda. Sminkborttagaren är kass, maskaran och underlagskrämen likaså.

• SoStylish

Generellt är väl produkterna ganska bra, men sedan fungerar ju inte alla produkter lika bra för alla. Så om det du testade kändes bra så är det säkert det också!

Svar på tråden Mary Kay, bra eller ej?